Ik ben op zoek naar iemand die taarten maakt en die het aandurft om voor een 12 1/2 jarig jubileum een taart te maken voor 60 personen. Uit Friesland, ik zou graag reacties in pb krijgen. En zou dan graag weten wat dat kost?? groetjes Minou
Die naam stond er niet op.. Er waren hoofdletters, kleine letters en cijfers.. Een siliconenmatje waar ze allemaal in zitten..
wat gaaf allemaal ik heb hier dit jaar voor t eerst een 'hele complete taart met alles erop en eraan' gemaakt voor ons meis schoonzus zei dat ze leuke taarten had gezien en van t een kwam t ander en meteen in t diepe gesprongen en een topsy turvy gemaakt
als banketbakker moet ik zeggen dat er super mooie hoogstandjes tussen zitten. helaas kan ik niet al te vaak dit soort dingen maken op het werk. Is veel te duur. En dan haken mensen af. Maar petje af hoor dames! Super!!!!
Ik ben van het weekend ook begonnen (eigenlijk ook door dit topic ) Loop er al een tijdje (lees een paar jaar!) mee rond, maar wist niet of het nou iets was voor mij. Nou, daar kom je maar op 1 manier achter en dat is doen ... en toen kwam er dit uit: Bekijk bijlage 202423 Ik heb het restant vandaag aan manlief meegegeven naar kantoor en iedereen was vol lof. Ben er stiekem best trots op
Ja vraag ik me ook af, zijn zulke leuke pakketjes! Ik heb vandaag ook marsepein gekocht, heb het wel eens bij mijn zus gedaan, daar leen ik dan even het 'gereedschap' van.
Lief zijn ze he ik heb een vierkante cake van chocoladebiscuit gemaakt, en een chocoslagroom gemaakt voor vulling. En toen de cake in kleinere stukjes gesneden. En daarna bekleed met marsepein (groen/rood) en fondant (bruin/wit). Ik had er veel meer hoor, maar er zijn er een paar gesneuveld in het begin ...
Rosalyn , wat schitterend!!!! als ik dit zo zie.... (en alle andere creaties) dan durf ik er niet eens aan te beginnen..... zo mooi allemaal!
Leuke taarten allemaal Die petit fours vind ik ook erg leuk, was dat niet een gepriegel met het marsepein? Ik heb eindelijk ook iets te showen Thijmen is jarig geweest en we moesten de taart zelf maken (omdat ik veeeeel te laat was met bestellen). Dit is het (na vele uren werk) geworden (buzz en woody heb ik dus niet van marsepein gemaakt die heb ik gekocht):
Oh wat gaaf zeg. Maak ook wel eens taart, maar zo crea als dit.... Wow Misschien bij de volgende verjaardag van de kids toch ook eens proberen, haha. Ze willen vast helpen, maar of ik dan genoeg over houd voor een taart hahaha
Thnx! Hij vond hem erg mooi! Hij wilde de poppetjes ook erg graag hebben Vond het wel erg zonde om hem aan te snijden hoor.