Ik wou dat ik zulke mooie taarten kan maken als de dames in dit topic, maar dan moet je echt rustig de tijd ervoor hebben en dat heb ik niet.
Vandaag en beetje lente in de keuken, vlinder koekjes en cupcakes De toefjes wouden nog niet lukken maar het was ook pad de eerste keer.. Daarbij ook eens zelf alles gemaakt en gekleurt ipv all-in-mixen
Even een vraagje: Ik wil voor de verjaardag van mn dochter graag cakepops in de vorm van Nijntje maken. Ik heb wel vaker cupcakes en een enkele taart gemaakt, dus wel wat ervaring maar dit is de eerste keer dat ik cakepops ga maken. Ik heb een cakepop maker, twee boekjes erover, van de week even langs de leukstetaartenshop voor alle ingrediënten. Maar ik kom niet uit 1 ding...... waar zal ik de oren van Nijntje van maken?? Gewoon van marsepein lijkt me het eenvoudigst maar zouden die uberhaupt rechtop blijven staan??????? Ik las nu net in een boekje over teddyberen en die oren waren gemaakt van een rond chocolaatje en daarover heen de candymelt zodat het goed bleef zitten. Maar ja, die oren zijn wel wat kleiner dat Nijntje oren En waarmee tekenen/schrijven jullie op de cake pops?? Ik kan natuurlijk makkelijk 2 zwarte bolletjes maken van marsepein voor de ogen. Maar dan ook met marsepein het mondje maken of toch ergens anders mee tekenen????
Deze kwam ik tegen op een blog. Hoe plak ik die marsepeindingetjes vast aan de negerzoen??? Lijkt me erg leuk om dit te maken.
Ik heb ze toevallig net gemaakt je plakt het vast met een piepklein beetje water (niet teveel anders gaat het schuiven) of anders met eetbare lijm.
Nijntje oren zou ik denk ik maken van marsepein en dan beetje stijfsel gebruiken? Het gezichtje zou ik met en eetbare stift doen Die pinguïns zien er leuk uit zeg!
ik ga binnen kort ook beginnen maar eerst wat meer centjes zie allemaal onwijs mooi taarten steeds voorbij komen wauw allemaal heb hier al mn fondant liggen nu nog kijken wat ik voor taart wil maken ben benieuwd als ik hem heb gemaakt laat ik het uiteraard hier zien
Ik ben nog op zoek naar iemand die voor 17 februari 2 taarten zou kunnen maken, omgeving Dordrecht... Iemand?!
Bekijk bijlage 300157 Bekijk bijlage 300158 Twee taarten die ik heb gemaakt voor de 75e verjaardag van mijn oma.
gaaf ziet het er weer uit! Iemand een taart gemaakt voor iemand die geslaagd is? Ik meot een taart maken voor mijn tante en zoek ideeën!
hallo meiden, Over 2 maanden wordt mijn dochtertje 1 en nu lijkt het me leuk om zelf de taart te maken, maar... ik ben niet zo creatief. cupcakes oid bakken lukt me wel, maar wel met zo'n pakket van bv dr oetker. Mijn vraag is, wat heb ik allemaal nodig om een taart te bakken? Hoe ga ik te werk? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. De bovenkant wil ik met letters Hoera 1 jaar en haar naam. misschein wat leuke hartjes/ versierseltjes Kan ik alles online bestellen ergens? Groetjes Lisa en alvast bedankt meiden!
stijfsel?? dan heb ik nog niet eerder gebruikt. hiermee maak je het marsepein stijver??? die pinguins zijn idd erg gaaf!!