Ja ik kom even niet op de naam maar er is een stofje wat je kunt toevoegen aan marsepein en fondant zodat het uithardt...
deleukstetaartenshop.nl heeft alle benodigdheden voor je en je kan daar ook recepten en ideeen weghalen met daarbij een lijst met alles wat je nodigt hebt!
o dit lees ik nu pas....lk gebruik altijd marsepein...maar goed, ik kan nu ook wel fondant voor een keertje gebruiken
tylose alleen met fondant gebruiken anders doet het niets.. en royal icing is een eiwitglazuur wat heel hard wordt..
Wauw, diep onder de indruk van jullie prachtige taarten. Ik heb gisteren voor het eerst cupcakes gemaakt als test. Als ze zouden lukken zou ik er nog meer maken voor mn dochters verjaardag. Ze zijn erg lekker dus ik ga er volgende week nog meer maken. Mn streven is om volgend jaar ook zo'n mooie taart te maken. Bekijk bijlage 300197
je ziet hier 1 van mijn taarten. Heb er meerdere gemaakt. Ook cupcakes. Tip! Kijk eens op vrijetijdstv.nl daar zit ook taarten maken bij. Zijn leuke filmpjes. En anders is een workshop niet verkeerd.
Ik heb net een barbietaart gemaakt, had er vorig jaar al eens 1 gemaakt. Nu dus weer, voor traktatie morgen op school van mijn dochter. Zó leuk om te maken
Af en toe maak ik eens een taartje voor familie of voor ons zelf.. deze was voor mijn schoonvader die 51 is geworden!