Bekijk bijlage 303653 De nijntje cakepops voor de verjaardag van mn 2 jarige dochter zijn klaar Een collega heeft een gave Nijntje taart voor me gemaakt zodat ik me mooi hierop kon storten. Ze zijn niet zo strak geworden als ik wilde maar ben toch wel tevreden
die is leuk zeg... Hier een echte chocolade bom. Chocoladebiscuit gevuld met zelfgemaakte chocolademousse en overgoten met ganache. De uilentaart is nagemaakt uit de Mjam met een eigen touch. Gevuld met aardbeijam en bokkepootjesbotercreme.
deze ook nog even laten zien hihi. ben helemaal verslaafd en kan niet wachten op de volgende taart. Maart krijgt mijn zoontje een ridderkasteel en in april krijgt mijn dochter een echte meisjes taart... (of een barbietaart of een koets)
Whahaha, té grappig.... Hier nog wat meer foto's: Stippen en strepen: vrolijke verjaardagstaart (Pagina 1) - Bruids- en Stapeltaarten - Het "DeLeuksteTaarten" - forum
Wauw, gaaf Evi! Die uilentaart is leuk! En die ganachetaart...mmmm! Ik wil chocoladecupcakes maken met ganache en een rode hartje. Iemand tips voor lekkere recepten? En hoe ik het ganache het best kan aanbrengen op cupcakes? En kan ganache in de vriezer?
Ganache kan in de vriezer. Aanbrengen: ik zou zeggen dippen. Maar nog nooit gedaan, dus geen idee eigenlijk.
Wauw wat een prachtige taarten!!!!! Mijn dochter en ik zijn dol op bakken en hebben pas geleden geleerd hoe we met fondant cakejes kunnen bekleden. Veeeel oefenen en dan worden we misschien net zo goed als jullie. Mijn dochter vond de fotos ook heeel mooi
Even een vraagje over de letters op de taarten.Gebruiken jullie voor alle soorten en maten uitsteekvormen? Of kan het ook makkelijker?
Makkelijker dan uitstekers kan niet hoor, hahaha! Deze letters heb ik uitgesneden nav de uitnodiging en dat was heel veel werk.
Ik bedoelde meer makkelijker in de zin van dat je dan niet tig verschillende soorten en vormen in huis hoeft te halen Maar ik snap dat het makkelijker is zoals jij het zegt
Tja, een hobby kost geld Ik gebruik m'n funky tappits en alphabeth tappits het meest. Tappit uitstekers - Deleukstetaartenshop.nl - D shop voor