Zelf taarten maken, waar marsepein kopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hij is prachtig Mamak:)
    Ik heb eens een workshop gedaan bij Mamak en ik had echt onderschat hoeveel werk het was haha . Ik wil het zeker nog eens gaan proberen thuis.

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    In mijn taart zit ook wel zo 3 uur aan bekleden en decoreren, 1,5 aan snijden, vullen en afsmeren (en mixen! :) ) en een uur aan bakken (heb regenboogbiscuit gemaakt, maar dat je moet je dan wel in afzonderlijke bakken mixen op het laatst). En dan heeft mijn vriend ook nog geholpen, dus het is ook nog met 2 mensen. Hij vond de prijs van een gekochte taart het ineens helemaal waard... hahahaha....
    En mijn armen doen onwijs pijn van het kneden en rollen :D

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik heb het ook een paar keer gedaan nu.
    Vond het vreselijk leuk en was enorm trots..
    Maar ook kapot!
    Wat een werk...
    De barbietaart ben ik van 8 tot half 12 aan het maken geweest (en dan had ik de biscuittaart 2 dagen eerder al gemaakt)
    De hello kitty taart was wat makkelijker, maar toch ook een tijd aan kwijt geweest...

Ooit ga ik nog eens een workshop doen;) Maar het ontbreekt mij nu aan tijd

4. mol81

mol81 Niet meer actief

Wow, wat een prachtige taarten dames! Weet iemand een goede cursus in het noorden van het land? Ik waag me toch maar niet aan de Koffietijdmanier denk ik als ik jullie zo hoor...

5. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    In Winsum bij Yvonne van Juffrouw taart! www.juffrouwtaart.nl
    Leuk vrouw en heeft een winkeltje/webshop erbij. Altijd handig :) Word alleen zo hebberig als ik daar kom... Enne kijk uit hoor het kan verslavend werken!! :p;)

Deel Deze Pagina