Nou hier gaat die vlieger echt niet op. Ik ben met 36 of 37 weken geboren en onze oudste kwam pas met 42 weken en de jongste met 41 weken.
Hier gelukkig ook niet. Ik ben met 34 weken geboren (46cm en 1,2 kilo) mijn oudste is met 39+1 gehaald met geplande keizersnede en de jongste is met 41+1 geboren. Was er bij de eerste ook heel bang voor dat ik ook net als mijn moeder zwangerschapsvergifteging zou krijgen en dl te vroeg geboren zou worden. Mijn bloeddruk ging met 34 weken wel wat omhoog (op het randje) maar gelukkig nooit ernstig of vergiftiging.
Zowel ik als mijn man waren 4 weken te vroeg en ons zoontje was ook 4 weken te vroeg.... Mijn moeder had Helpp, ik had pre eclampsie...
Nee hoor, zegt echt helemaal niets! Zelf ben ik ruim 3 weken te vroeg geboren. Mijn eerste kwam met 41 weken, en ben nu ook de 37 weken alweer voorbij Succes met de laatste loodjes!
Was er zelf ook enorm bang voor. Mijn moeder is van alle kinderen voor de 35ste week bevallen. Waarbij mijn zus met 28 week. Had dit tijdens mijn zwangerschap steeds in mijn achterhoofd. Uiteindelijk zijn bij mij de vliezen ook op 34+4 gebroken en ben ik bevallen op 35+1 van een prachtige zoon. Toeval misschien. Maar tijdens de hele zwangerschap het gevoel gehad dat ik de 37ste week niet zou halen. mijn zwangerschap was prima, zonder dat er een aantoonbare reden was dat ik te vroeg zou bevallen Gevoel..... Uiteindelijk is mijn placenta nog onderzocht om de vroeggeboorte te kunnen verklaren. Hier is verder niets uitgekomen. .