Menstruatie opwekken. iemand ervaring mee?

Discussion in 'Zwanger worden' started by eikie79, Dec 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eikie79

eikie79 Actief lid

Sep 22, 2007
    454
    0
    0
    MIsschien dat mijn menstruatie opgewekt gaat worden.

Klinkt niet echt gezond. Iemand ervaring ermee?

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hoeveel dgn zit je nu???

3. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Bij mij was er ook even sprake van nadat ik na mn miskraam maar niet ongesteld werd. ik zat toen op dag 50 en nog geen eisprong in beeld. Ik had al een afspraak bij de gyn staan om met inwendige echo en/of bloedonderzoek te kijken of ik niet al een eisprong gehad had en anders zou ik provera krijgen om het op te wekken. dit slik je een aantal dagen 9 is een kuur) en daarna wordt je ingesteld. Dit kan soms wel wat heftiger zijn dan een normale ongesteldheid.
    bij mij hoefde het uiteindelijk niet, want 1 dag voor ik zou moeten gaan, kreeg ik een eisprong!

4. eikie79

eikie79 Actief lid

Sep 22, 2007
    454
    0
    0
    nu op 45. Vandaag bloed afgenomen. vrijdag uitslag. Kan ook nog veel andere dingen zijn. B12 tekort (had ik in verleden) en kan ook uistel menstrutie veroorzaken. Schildklier wordt onderzocht.

Mocht ik rond begin januari nog niet ongesteld worden zou de 2e maand al zijn) dan moet ik terug komen en gaan ze het waarschijnlijk opwekken. Heb altijd regelmatige cyclus gehad

5. eikie79

eikie79 Actief lid

Sep 22, 2007
    454
    0
    0
    geen flauw idee of ik eisprong heb gehad... heb wel vruchtbare dagen gehad volgens mij.. dik plakkerig slijm...

Share This Page