Is het led licht schadelijk? Zolang u er maar niet langer dan 1 minuut in kijkt! Hahaha iemand gaatjes in zijn ogen?!
Ik denk ook niet dat het echt is, de site heeft zo enorm veel typfouten dit kan niet professioneel zijn.
Je kunt toch nooit goed bij jezelf zien of het gat wel goed uitgeboord is Daarbij, met mijn motoriek (gevalletje orang oetan) is zo'n apparaat een slecht idee, en dat zal voor meer mensen gelden denk ik zo.
Waarom krijg ik toch die scene van Mr. Bean bij de tandarts in mijn hoofd? Ja zie het echt al voor me......nee laat maar.ik ga wel naar de tandarts.
Nou, eigenlijk vindt ik het wel wat Ik bedoel, wij zijn met zijn 5 een, mijn man heeft ALTIJD wel wat met zijn gebit, je wilt echt niet weten wat dat kost per jaar......Bovendien ben ik een geweldige klusser: waterleiding zelf aangelegd, gestuct, nieuwe balken en vloeren onder het huis gemaakt..... peace of cake zo'n gaatje vullen...... Vind het best een goede manier om te besparen in de crisis, waar kan ik bestellen?
Huh, is dit een grap? Straks krijgen we ook do-it-at-home kits voor simpele chirurgische ingrepen zoals keelamandelen of het wegsnijden van een klein plekje huid.
Een tandarts heeft er jarenlang voor geleerd en jij mag het zomaar thuis even zelf doen... Kopen is 1 ding, maar het zelf doen....? Vind het bijna strafbaar!
dat had ons dit jaar 1500 euro gescheeld aan tandarts kosten joh!! Nee dankje ik hou het bij de bekkenbeul
ik vond dit : Dentidrill: Echt of nep? - MedischOndernemen Als het echt zou zijn dan zal ik het zeker niet gebruiken.
Wie kun je aansprakelijk stellen als het echt helemaal mis gaat? dit is echt fouter dan fout! Ik ben geen vriendjes met de tandarts maar laat nog liever mijn hele gebit verbouwen door haar dan dat ik ooit zoiets zelf zou gaan doen.
Haha onmogelijk dit, we liggen hier echt dubbel na het zien van dat filmpje.. Zie je het voor je, kind huppelend naar de bank.. 'hoera, mama boort mijn gaatje!'
Wij doen het al jaren zelf, sinds de tandartskosten de pan uit begonnen te rijzen... Je wordt er wel steeds handiger in moet ik zeggen...
Het is zeker een grapje, ik kan het me niet voorstellen zelf een gaatje te kunnen boren en ook nog eens opvullen, neee kan niet!!!!
Nou sorry maar dit moet je dus never nooit doen!!! Mongolen die deze website hebben opgericht gaan maar lekker boren bij jezelf. Je weet niet wat je doet dus