darm krampen HELP

Discussie in 'Gezondheid' gestart door tanos86, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanos86

tanos86 Lid

18 mrt 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Lezers,
    Ik heb een vraagje....Sins ik zwanger ben heb ik veel last van mijn darmen. Nu sins 2 weken tijd heb ik echte ontzettende messtekenpijn in mijn buik/soms maag. Veel lucht in mijn darmen. De baby is heel bewegelijk en daardoor lijken de klachten alleen maar erger te worden. Hebben jullie misschien advies....of hebben jullie ook zo iets mee gemaakt. Ik heb namelijk een dochtertje van bijna 4 jaar en om haar opvoeding te combineren met deze pijnen is best wel moeilijk. Op dit moment ben ik 25 weken zwanger.

2. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou even kijken of de verloskundige of de huisarts iets aan je klachten kunnen doen. 'Het hoort er bij' is geen antwoord waar je genoegen mee moet nemen als je veel pijn hebt. Het lijkt me belangrijk dat ze uit kunnen sluiten dat er iets ergs aan de hand is met je darmen.

Voor mijn zwangerschap heb ik 7 jaar lang darmklachten gehad, dus ik weet hoe het is om darm krampen te hebben. Dat is echt pijnlijk! Niemand kon mij helpen en ik ben uiteindelijk geholpen door een chinese dokter met acupunctuur en chinese kruiden. Na 5 weken was ik vrij van mijn klachten en dus ook pijnvrij! Chinese kruiden zou ik tijdens je zwangerschap nooit nemen, want dat kan schadelijk zijn, ook al zeggen ze van niet. Maar acupunctuur kan wonderen verrichten!

Deel Deze Pagina