Ja ben ik ook wel benieuwd naar. En koop je dan gordijnstof ? Wist niet dat ze gewone lappen stof verkochten daar
Nog 2 vraagjes hierover; is deze ook makkelijk in- en uit te klappen of hoe noem je dat? En is de stof ook goed voor buiten gebruik?
ja je moet er even handig in worden maar dan zet je hem zo neer. Inklappen is een kwestie van oppakken en in de hoek zetten. Ja hoor hij kan makkelijk in de tuin om wat schaduw te bieden en of lekker te spelen. Stof blijft ook heel mooi, nog nooit hoeven wassen.
Ja hoor, ze hebben tafels vol rollen stof. Bij ons tenminste wel . Meeste is canvas. Ook wel wat katoen, maar ik vind canvas lekker stevig. Ik heb geen idee hoe het in de zomer is, maar volgens mij is het wel gewoon katoen, maar dan anders geweven. Ik heb nog geen foto, hij moet nog jarig worden
Hier ook 1 van de xenos: een hele vrolijke met gekleurde indianenmotieven. Perfect qua stevigheid en zoon van 4 kan hem zelfs zelf opzetten en inklappen en opruimen.
Oké ik ben heel slecht bezig, maar ik heb toch deze besteld Ik vond hem zo mooi. En ik ben ook al een jurkje voor haar verjaardag aan het maken wat nog een hele klus is dus anders werd het ook krap qua planning En de roze was ook best mooi afgeprijsd trouwens
Ik ga morgen die van de Xenos halen haha Misschien ga ik ooit een hele grote maken. Nu kies ik voor makkelijk en de goedkoopste optie