wij eten vanavond nassi maar ik zat te denken hoe ka ik dat maken zodat de kleine mee kan eten iemand tips milan is bijna 11 maanden groetjes 1985beeb2009
Als wij nasi eten, en wij eten dat met kip, dan kook ik eerst de kip zodat deze wat gaarder is dan normaal. Dan trek ik de kipfilet in draadjes uit elkaar en bak ik het met ui, paprika evt prei, tauge, courgette wat voor groenten je ook maar lekker vindt. Kruiden zoals je het lekker vindt. Bijv. kipkruiden, oosterse kruiden etc. evt een eitje er door.
wij eten het normaal met nassi bami vlees of shoarma vlees en dan kruiden wij het met de kruiden van nassispeciaal van conimex maar twijfel of hij dat al mag hebben groetjes
Met shoarmavlees? Maar goed; de kruiden doe je toch op het laatst erbij, dus je kan er daarvan eerst een beetje bij doen en dan zijn portie eruit halen.
shoarmavlees haha wel ongekruid he dus gewoon reepjes vlees de kruiden van het vlees gaan er wel gelijk over maar heb voor milan maar een kipfile uit de vriezer gehaald die kook ik wel en dan met groente en rijst nou het is bijna klaar dus wij gaan eten thnx voor de tips