marktplaats zo kan het dus ook

Discussie in 'De lounge' gestart door mirell, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    had iets te koop staan en kreeg een bod van 10 euro.
    ik ging er mee accoord en melde dat aan haar.
    smiddags kreeg ik een bod van 12,50.
    maar ja pech voor mij kan gebeuren.
    toen kreeg ik een mail van de eerste bieder en zei wou ook wel mee gaan tot 12,50
    ik haar een mail gestuurd dat ik bij 10 euro ja had gezegt en dat ik dus ook niet de 12,50 van haar hoefde te hebben.
    kreeg ik vanmorgen een mail van haar dat ze toch 12,50 en de verzendkosten gestort heeft.
    tja zo zie jemaar weer
    de een belazerd je op marktplaats:x
    en de ander is zo aardig dat ze meer geven:)

2. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Wat aardig!

3. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ja ze zitten er ook zeker wel tussen!! Gelukkig nog!

Had vorige week skipakje verkocht op mp en ze kwam hem ophalen 15 euro kost het pakje maar ze had 50 euro bij zich en ik had geen wisselgeld in huis.

Dus na overleg heb ik haar in vertouwen genomen en is ze met pakje naar huis gegaan en daar het geld gelijk overgemaakt!
    Ik voelde me eerste 5 min wel een domme doos want dit kon natuurlijk ook wel mis gaan dat ik gewoon geen poen kreeg!!

Maar na 30 min belde ze dat het zojuist had overgemaakt en keek op me rekening en jah hoor stond erop!

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

wow ja dat is zeker lief...

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Fijn om ook eens de goeie verhalen over MP te horen.

6. Skye

Skye Niet meer actief

Ja, dit is ook wel weer eens goed om te horen. Alleen 1 ding waar ik me af en toe aan stoor!!! Als je dan iets op gaat halen bij iemand, dan zorg je toch dat je gepast geld bij je hebt!! Tenminste, daar zorg ik altijd voor. Ik heb altijd het precieze bedrag bij me! Voorkomt een hoop rompslomp als er niet gewisseld kan worden

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    indd fijn om te horen dat t ook goed kan gaan :)

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Kijk!dat zijn de betere berichten!:D

9. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    ik had vorige keer bij ophalen ook niet gepast bij me (automaat spuugde geen 5jes uit) was dus pech voor mij.... 20 betaald ipv 15, ga ik dan ook niet moeilijk over doen, had ook eerst iets kunnen gaan halen in de supermarkt zodat ik het wel had maar had ik geen zin in (en het was me die 20 ook wel waard hoor;))

10. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

vreselijk daar irriteer ik me ook mega aan, had laatst iets verkocht voor 6 euro komt ze het halen betaald zemet 50 euro ja daar heb ik echt niet van terug, gelukkig had ze nog kleingeld opzak.

Maar wel leuk dit soort berichten.
    Ik had laatst kleding gekocht voor een klein prijsje, en toen mijn vriend het ging ophalen had ze er een briefje bij gedaan waar op stond dat ze er nog meer kleding bij had gedaan, nou ik was helemaal blij, had haar adrs nog en heb even een kaartje gestuurd.

xxx

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik had dat met mijn kiddyboard er werd 10 euro op geboden en toen kwam de mama en dr 2 kids naar binnen en ze wilde me er meer voor geven dan die 10 euro ik vond het zo lief dat ik hem zo mee heb gegeven...was wel ff welles niettes situatie omdat ze graag wilde betalen maar achja ik was er vanaf het ding stond ook in de weg..

Ik ben alleen nu via MP al 2 weken op een jas aan het wachten :S

12. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Das zeker wel aardig!
    Dat is erg zeldzaam, daar op marktplaats! haha :p

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Heel zeldzaam. Ik krijg net een pakket binnen voor Isabella. Ik had maat 98 besteld en ik krijg dus maat 92.

Ik ben boos.

Ze mag het echt oplossen want ik zet al haar gegevens op internet oplichting en kopersbelangen. Ik laat me dus echt niet belazeren.

14. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb het wel eens met een boek gehad.
    Was een boek uit mijn jeugd waar ik veel leuke herinneringen aan had en deze was ik kwijt. Overal gekeken en nergens was dat boek meer te vinden.
    Heb toen op marktplaats een advertentie gezet en daar reageerde een mevrouw op die het boek tegen alleen de verzendkosten naar me op zou sturen. Boek zag er ook nog eens super goed uit. Vind het altijd zo lief als mensen zo iets doen.

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    mischien heeft ze zich echt vergist

16. luuus

luuus Niet meer actief

ik heb ook een keer zoiets raars gehad, ik had een trui op marktplaats gekocht nieuw met kaartje eraan. krijg ik een pakket thuis met 2 al gedragen tshirtjes met een briefje erbij dat ze de trui niet meer had en of ik tevreden was met de tshirts....

dan mail je toch even eerst lijkt mij... vond het zo raar!

17. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

nou dat had ik echt niet gepikt watt brutaal zeg en trui is toch geen tshirt

xxx

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    en wat heb je gedaan?
    is het opgelost?
    en ja is heeeeeeeeeel raar

19. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    heb ook altijd wel positieve ervaringen. vorige week had ik snowboots gekocht via mp en die mevr. had ze die zelfde dag nog opgestuurd nog voor mijn geld er was. het is een stuk vertrouwen dat zij gaf, maar ik vond het superlief.

20. luuus

luuus Niet meer actief

ik heb toen natuurlijk meteen laten weten dat is het er niet mee eens was, terug gestuurd en uiteindelijk ook geld terug gekregen...
    de logica van sommigen mensen he haha...

maar indd ook veel goede dingen gehad met marktplaats

Deel Deze Pagina