Hoi iedereen! Ik roep al een geruime tijd (paar jaar) dat ik wat wil gaan doen met cupcakes. Nu is het een mooie tijd om dat te gaan doen. Aangezien ik ook nog niet zwanger ben na 14 rondes en 4 vroege miskramen leek het me daarom een goed idee om wat afleiding te zoeken. Ik ga morgen naar de Sligro... denken jullie dat ik daar kan slagen voor spulletjes om cupcakes te bakken? want ik zal vast het één en ander nodig hebben want heb nog niks in huis, alleen cupcake bakvormpjes, marsepein gekocht bij de Xenos gister en een spuitzak. Hebben jullie nog tips? dan hoor ik het graag alvast bedankt
bij sligro hebben ze bar weinig.. ik weet niet waar je woont maar volgens mij zit love to bake in limburg.. daar kun je wel slagen
hier bij de makro in beverwijk hebben ze vanalles.. verder in haarlem zit ook een winkel de huismuis hebben ze ook veel.. verder zijn er op internet ook een aantal site die dingen verkopen suc6 er mee!!
niet alle makro's hebben veel en vaak is het wel snel uitverkocht. Als ik jou was zou ik even zoeken naar een bakwinkel voor taarten en cupcakes bij jou in de buurt. Daar doe je denk ik ook veel meer inspiratie op dan bij de sligro.
Oke dan wordt het denk ik de Makro Gelukkig is hij tot 18:00 open i.p.v 15:00 Sligro gaat altijd zo vroeg dicht op zaterdag en kan vanmiddag pas weg. Thanks meiden!
Dan zou ik naar de bakwinkel gaan in maasbracht. Is echt de moeite waard.. je hebt er alles en ze helpen je goed. Overigens geven ze volgens mij ook cursussen!
Dit zijn ook leuke sites voor het maken van taarten/cupcakes: De Leukste Taarten Maak Je Zelf! De Leukste Taarten Shop - Koop online alles voor bakken en decoreren -
Thanks allemaal! Ik ben vandaag bij De Bakwinkel geweest in Maasbracht in Limburg die hadden van alles! Mijn aanrecht staat vol spulletjes hihi morgen lekkere cupcakes bakken, heb er helemaal zin in!
Ik koop altijd alles via de webwinkel. Maar pas op voor je het weet maakt je net als mij complete taarten