Kleding kopen!

Discussion in 'Zwangerschap' started by void, Nov 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    My oh my, ik begin net met werk en heb dus pas over 2 weken eerste salaris om wat aankopen te doen voor werk outfits.. Ik heb het nu nog al vaak koud buiten in een 60!! den panty en mijn maatje 34 zit toch echt al te strak! Morgen zes weken zwanger, wanneer ik betaald krijg en kans heb om te gaan shoppen dus al bijna 8! En gezien ik redelijk 'nette' kantoor kleding wil kopen heb ik echt geen flauw idee welke maat ik moet gaan kopen of al moet gaan kijken bij positie kleding.. Mind, in Engeland hebben ze wel meer keus voor mijn korte beentjes! (ik zit op maat 29" in de lengte! 32" is de normale lengte in NL rond mijn maat) Wat dat betreft heb ik kwa lengte maten hier dus meer keus, maar maat 36 gaat ook binnen no time strak zitten.. groter zal nu nog wel afzakken.. Ik heb echt geen idee! En op het kantoor weten ze het ook niet dus ik wil het ook nog even subtiel verbergen.. Zucht.. Heeft iemand tips wat ik moet doen?! We zijn allemaal (stuk of 14 mensen) aangenomen tijdelijk voor 6 maanden en daarna is er altijd een kans dat de regering weer kort en ik dus mn baan kan kwijtraken als ze weten dat ik zwanger ben.. En omdat ik natuurlijk wel een super werker ben neem ik liever eerst even de tijd om mij zelf te bewijzen voor ik de kans misschien vergooi er na m'n zwangerschapsverlof weer terug te komen al is het in een andere afdeling.. Ik heb echt geen flauw idee wat ik moet doen kwa kleding.. Zowiezo kan ik best een ramp zijn in die department haha

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    bij h&m hebben ze hier in nl wel nette positie mode... Pijpen van een broek kun je overigens korter maken, niet?

succes, en ik hoop dat je je job kunt behouden!

3. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Ja oma'tje deed dat altijd voor mij die woont in NL ze hebben hier in de uk redelijk wel de goede maten te vinden en h&m zit hier ook overal zal daar zeker eens gaan kijken!

Share This Page