Hallo, iedereen heeft denk ik wel een bepaald product in huis waar je echt niet meer zonder kan en die je graag met de wereld wilt delen. Ik zal beginnen: - Voorwasspray W5 (spuitfles van de Lidl) Ik krijg hiermee alle vlekken uit kleding en zelfs vlekken uit het tapijt. Echt een aanrader! - en natuurlijk Dettol!
doekjes van glorix ideaal om even snel iets mee schoon te maken, bv de wc-bril na visite als je net je wc net grondig hebt gedaan
Dasty van de Wibra idd, maar zo lekker vind ik hem niet ruiken En ontkalker, onafhankelijk van het soort merk.
ouderwetse zachte zeep (groene zeep achtig spul) en biotex. zachte zeep kan je overal voor gebruiken en biotex doe ik altijd als voorwas. tot nu toe krijg ik bijna alle vlekken eruit. liefs doris
ik heb cif voor de keuken(geel spul in een spuitfles), ook heel erg fijn,heb alles rvs bij het fornuis en achter het fornuis, maar je kan na die cif geen streepje ontdekken.
Ik heb het ideale middel gevonden om vieze voegen weer wit te krijgen! Doe wat soda en een lege sprayfles en 1/4 bleek en water. Half uurtje in laten trekken en WIT!
hier nog eentje die niet meer zonder de dasty van wibra kan, goedkoop en werkt als een trein...jammer dat het niet zo heel erg lekker ruikt maar ach dat zie ik door de vingers.. Oh ja en galssex...sinds dochterlief hier regelmatig aan de spiegels zit echt een verademing, kan ik ook niet meer zonder, net als harpicmax voor het toilet....niet alle keren dat ik de wc poets maar 1 keer per maand dat spul en al je vieze randen waar ze ook in de pot zitten zijn geheid allemaal weg, pot is als nieuw.... Wauw.....toch nog best een rijtje voor een niet zo echt trouwe huisvrouw...ben echt geen poetsmiep maar met goed producten krijg je me wel enthousiast, dus kom maar op! Die van dat soda en bleek voor witte voegen ga ik zeker proberen!
heb die harpic max gewoon bij jumbo gekocht....vind het wel prijzig maar het is een erg goed product en dan betaal ik daar graag wel wat meer voor en wat ik al zei...ik gebruik het niet bij elke poetsbeurt is nl ook niet nodg....ik heb na een week nog geen vieze randen dus vandaar....