zelf vrij en kind toch naar kdv

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door esmee1808, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie74

    Miepie74 Fanatiek lid

    10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Oeoeoe, wij hebben hier binnenshuis al gedoe over, over haal- en brengtijden. Mijn man brengt en die is niet echt van het op tijd komen enzo... ;) Dus die brengt haar gerust om 9.15 en dat komt dan gewoon door treuzelen of omdat hij onze dochter niet wakker wil maken ofzo. Dan wijs ik hem erop dat ze om half 10 fruit krijgen, maar hij ziet het verband en het probleem niet. Ik vind het dus heel aso van hem maar het komt niet aan. Hij is er door de leidsters ook nog nooit over aangesproken geloof ik hoor en ik weet niet eens of je voor een bepaalde tijd moet brengen maar dan nog...
     
  2. Eva1983

    Eva1983 VIP lid

    2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik zou het zeker wel doen! Je meisje heeft het daar vast naar haar zin en jij hebt even tijd voor jezelf of om het huishouden te doen!
     
  3. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Bij mij is de situatie precies hetzelfde. Ik heb een oproepcontract en ALS ik opgeroepen word is dat op dinsdag of donderdag. Ik heb een vast contract bij de opvang voor deze dagen, niet flexibel omdat het ook de drukste dagen bij het kdv zijn. Mijn dochter gaat altijd op dinsdag en donderdag, of ik nou werk of niet. Ik merk dat als ze een week niet is geweest (omdat we met zn allen vakantie hebben gehad bijv), ze het niet leuk vindt om de week erna weer te moeten gaan.
    Dus ik heb af en toe een dagje voor mezelf, wat anderen daar van vinden interesseert me weinig :)
     
  4. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Ik ben vrij in de schoolvakanties, maar J. gaat dan in principe wel gewoon twee dagen in de week naar het KDV. Ze werken hier ook met breng- en haaltijden en daar houd ik me ook netjes aan, maar ik breng haar wel zo laat mogelijk en haal haar zo vroeg mogelijk weer op (dus brengen doe ik net iets voor 9.30u en ophalen net iets na 15.30u). Heeft zij de regelmaat die ze gewend is en kan ze lekker spelen met andere kindjes ipv alleen met mama en ik heb even tijd voor dingen die ik anders niet kan doen. Soms breng ik haar ook maar één dagje, net hoe het loopt. Ik heb er nog nooit iets negatiefs over gehoord...integendeel, iedereen zei al vanaf het begin 'moet je doen' en nu ook nog 'waarom breng je haar zo laat en haal je haar zo vroeg weer op?'...tja, daarvoor ben ik toch wel te graag bij haar. ;)
     

Deel Deze Pagina