Hallo allemaal, ik ben zwanger van ons eerste kindje en ben van plan borstvoeding te gaan geven. Nu ben ik op zoek naar een fijne voedingsstoel voor op de babykamer. Niet al te groot, maar hij moet uiteraard lekker zitten . Hebben jullie suggesties? Bedankt!
Wij zijn bij den Bommel, voormalig Winckelaer voor een mooie fauteuil geslaagd. Deze kan uiteindelijk over een aantal jaren ook leuk in onze woonkamer! ps: kies wel een kleur en stof die tegen een stootje kan! Wij hebben gemeleerd zandkleur, ideaal!
Ik heb deze v/d Ikea POÄNG Schommelstoel - Alme middenrood, berkenfineer - IKEA Zit echt zalig, is ook lekker ruim en met die handvaten ook gemakkelijk om borstvoeding te geven (Meer steun) Schommelt ook een beetje
Wij hebben de tullsta een klein kussentje in de rug en een onder je arm.veel stoelen waren te laag of zat niet lekker.(kussen achter in je rug hebben we van de ikea in de vorm van een wolk)
Wij hebben een wit houten schommelstoel met een tuinkussen erin. Fijne hoge armleuningen en voldoende steun in de rug. Staat nu nog bij mijn dochter op de kamer maar verhuist als de baby er is naar de babykamer.