Zijn die er uberhaupt? En zo ja, welke gezelschapsspellen zijn leuk om met z'n tweeen te doen? Ik ben een leek in spellenland. Aangezien de dagen korter worden en wij door de kleine man natuurlijk wat meer aan huis gebonden zijn in de avonden, lijkt het mij wel leuk om een spel aan te schaffen om samen te doen. Wie heeft er een leuke tip?
carcasson, risk, triviant, kaartspelletjes (jokeren, pesten), schaken, dammen, yatzee. Scrabble en rummikub vind ik ook erg leuk om samen te doen.
Rummikub! Echt een verslaving hier en nooit hetzelfde. Monopoly ook, maar alleen als hij me laat winnen Wij zijn ook opzoek naar nieuwe spelletjes voor 2 personen. We hebben er wel wat maar dat is ook voor grotere groepen, dus ik kijk even mee.
Koehandel Sequence (dit is zoooo leuk met zijn tweeen!) Moeilijk te verkrijgen maar wel bij Bol bol.com | Sequence - Standaard, Family Games | Speelgoed
Ik heb hier trouwens nog een Machiavelli liggen. Snap er geen hol van, nooit gebruikt. Ja, de kaarten gelezen, maar nog nooit gespeeld. Kan iemand MAKKELIJK uitleggen hoe het werkt, of anders iemand die er interesse in heeft?
Hier een grooooote kast vol met spellen, van de spellen die met 2 personen kunnen vinden wij het leukst: Carcassonne de Burcht Lost Cities Schotten Totten Rummikub Ballonvaart Pandemie (cooperatief, leuk met z'n tweeen maar nog leuker met meer mensen) Ticket to ride cardgame Triominos Scrabble Fjord