Ik zoek lekkere dingen om in de magnetron te maken. Geen combi maar een gewone magnetron. Ik kom niet verder dan bapoa broodje
Ik doe altijd naturel tacochips in de magnetron met plakjes kaas erover. Heerlijk met chilisaus!! En wat ik ook lekker vind, is brood roosteren en dan met kaas nog even id magnetron.
Kant en klaar maaltijden Hamburgers voor de magnetron Gepofte aardappelen Warme chocolademelk Verder kom ik ook nooit heb er een mini snack oventje bij gekocht, daar kan je best veel mee
Ik weet niet waarom maar die moest ik dus gelijk uitproberen. Tip: Wel afgestreken eetlepels nemen anders zit ie tegen het plafond van je magnetron Hoe die smaakt, weet ik nog niet.
Ontbijt/lunch: volkoren brood, bedje van alfalfa, kaas, salami en je hebt je eigen gezondere versie van een pizzabroodje. Mijn favoriet en in anderhalve minuut klaar!
Maar zijn die dingen nou in de oven of echt opwarmen in de magnetron? Oh sommige klinken echt heerlijk! Waarom ben ik nu aan de lijn?
Een appeltje schillen, klokhuis verwijderen met een appelboor en dan lekker veel kaneel erin, heerlijk! Stroopwafels! Popcorn Een eitje in een breed glas, afdekken, en er vooral bij blijven staan, anders zit je hele magnetron onder het ei!
Ik kom niet verder dan stroopwafel en snelle cake uit de magnetron... Maar heb er geen meer dus al heel lang niet meer zo'n cake gemaakt.
Hahaha, ja ik heb het opgeslagen. Ziet er heel erg makkelijk uit voor als je even snel iets lekkers wilt. In 13 min een lekker cakje, waarom niet hea. Ben benieuwd naar hoe die smaakt!