Zelf wasmiddel maken

Discussion in 'De lounge' started by angel229, Jul 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe telkens 20gr soda, 20gr zeep op 1 liter water. Met lavendelzeep wordt het dan wel dikker dan met sunlight, maar ik heb flessen met brede opening (glazen liter flessen, maar ik weet niet meer waar ze van zijn, ik meen van sap van de AH :D ), dus de dikkere zeep komt er ook gewoon nog uit.

2. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,657
    2,872
    113
    Waar mijn huis woont
    Dank je!

Hoe goed helpt het tegen vieze geuren zoals zweet?

3. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

Jun 27, 2013
    821
    168
    43
    Het klinkt als een leuk en goedkoop ding om te gaan doen! Maar ik heb een parfum allergie. Zit er in die sunlight zeep parfum? Want dan kan ik het beter niet proberen. En waarom precies gebruiken jullie die sunlight zeep? Is die sowieso sl voor het wassen van kleding?

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Sunlight zeep is een product van vroeger. Het ruikt heel licht naar citroen. Wat ik van een bejaarde patiente begreep was dat haar toenmalige huisarts het adviseerde bij haar kinderen met eczeem. Zij heeft dat opgevolgd en idd eczeem weg. Dus na dat verhaal had ik zoiets dan zal het wel goed zijn. Mijn man heeft ook parfumallergie en die heeft hier nergens last van.

6. Islah

Islah Niet meer actief

En dat terwijl er juist op de verpakking Sunlight staat dat je er een allergische reactie van kan krijgen...

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je allergisch bent voor zeep kun je ook op Sunlight reageren.

8. KoosAtillaLuna

Jun 27, 2013
    821
    168
    43
    En waar kopen jullie dat?

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

10. Bruni

Bruni Actief lid

Oct 17, 2012
    487
    5
    18
    Jumbo koop ik het zelf altijd.

Ook prima spul om vlekken mee te verwijderen! Ik maak het kledingstuk dan even vochtig waar de vlek zit en ga er een paar keer met het blok zeep overheen. Nachtje laten trekken en dan in de was.

Bij de witte was een schepje (baking)soda erbij in

11. KoosAtillaLuna

Jun 27, 2013
    821
    168
    43
    De Ah zit hier om de hoek, ga binnenkort eens kijken! Dankjulliewel wel! Ik heb nu wel parfumvrij wasmiddel, maar dat is idd vrij duur.

Share This Page