Hallo allemaal, Weer een berichtje van mij als verse mama... 8-[ Ik ga morgen voor het eerst weer een uurtje "werken". Ik ga met mijn ensemble de muziek verzorgen bij een kunstgallerijtje ergens. Kan ik mijn kleine meenemen (samen met mijn man)? Is dit niet te druk voor haar nu ze nog 3 weekjes oud is? Het is precies op een tijdstip dat ik normaal met haar ga wandelen, mijn man wilde nakomen met de kinderwagen en er een wandeling van maken (als ze het niet fijn vind kan ie dan ten alle tijden weer weg). Ik verwacht vrij veel mensen, maar geen dringende drukte. Wel is er dus life muziek, maar als het goed is is ze dit nog gewend vanuit mijn buik. Wel doen en kijken wat er gebeurd? Of bij voorbaad liever niet doen? gr. Joeja
Ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Je man kan toch idd gelijk weggaan wanneer het niks is?! Wij hebben onze zoon gelijk laten wennen aan alle "normale"dingen welke in ons huis gebeuren en hij slaapt nu overal doorheen, zo kun je ook meer dingen ondernemen en idd je "oude" gewoontes weer oppakken Succes ermee, Groetjes, vonneg
hey het is zoals vonneg zegt, ik zie niet in waarom je het niet zou doen. hij is die geluiden toch al gewend van in je buik. word hij lastig kan je man altijd nog een wandelingetje maken als trotse vader
zolang het niet al te lang duurt waarom niet,maar kindjes van die leeftijd hebben nog wel veel rust nodig om alles te verwerken,ze is dat geluid wel gewend maar in je buik klinkt het veel gedempter.... veel plezier in ieder geval!
Baby vond het leuk In het begin was er een frons op haar gezicht, maar al gauw was ze geïnteresseerd in het rond aan het kijken om daarna weer langzaam in slaap te vallen bij de vrouw van de dirigent op schoot hihihihi.... Ze reageerde wel op de muziek, maar leek er niet van te schrikken ofzo. Ze is er het hele concertje bij geweest en heeft heeeeuwl veel aandacht gehad van iedereen hihi (was voor iedereen het eerst dat ze mijn dochtertje zagen, dat is toch wel interessant). Louke is niet van streek geweest de rest van de dag, of etra vermoeid. Het is ons goed bevallen! Volgens mij was ik moe-er dan zij na afloop gheghe... Liefs, Joeja
Lekker dat ze het leuk vond! Zelf zou ik mijn kind ook altijd meenemen. Maar het maakt natuurlijk wel uit wat voor muziek je maakt. Een harp is misschien prettiger voor babyoren dan hard rock (al hoorden ze die harp in de buik natuurlijk knoerthard met die klankkast tegen de buik...)
Leuk hoor! Ik zou het ook lekker doen, als de omstandiheden idd gezond zijn Wat een leuke naam heeft je dochter trouwens!