hoi meiden, gisteravond hoorden we door de babyfoon een hard golvend geluid...jahoor..daar lag Senn op zn rug helemaal in z'n eigen overgeven.... vandaag wat lauwe thee, ontbijtkoek, 1 boterham wat kwark gehad,paar kleine hapjes banaan,zakje knijpfruit verder had hij nergens zin in.....En heel veel geslapen! Heeft iemand nog meer ideeen wat je een beetje kan geven?dacht nog aan cracker/beschuit... Zo zielig..dit is nu écht de eerste keer dat hij flink ziek is..
Die van mij heeft het net gehad, vooral diaree. Wilde een dag helemaal niet eten. Qua drinken zei mijn huisarts liever geen appelsap en roosvicee. Ik heb hem dagen lang rijstwater (Rice Dream) gegeven. Dit is beter voor zijn maag (en hij vond het erg lekker). Ik had een bouillon gemaakt met veel vermicelli. Zodat hij toch wat vocht en eten kreeg. Ook at hij (weinig) cracottte. Blijven aanbieden, hij gaat vanzelf weer eten. Als hij maar drinkt. Misschien nog een tip; door de diarree heeft mijn zoontje een schimmelinfectie op zijn billen. Is nu door een zalfje van huisarts bijna weg. Beterschap!