Ideeën gezocht; Dreumes/peuterkamer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Onje, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onje

Onje Niet meer actief

Nummer 2 is op komst dus er is een flinke "verbouwing" gaande hier.

Wij gaan op zolder slapen met de stiefkinderen. Zolder loopt in een L vorm dus de stiefkinderen hebben dan lekker hun eigen plekje.
    De zolder heeft aan beide kanten schuine wanden dus geen plek voor een echte garderobekast.

Lemmy krijgt de grootste kamer dus wil ik in zijn kamer onze garderobekast. Maar dus ook zijn garderobekast, een nieuw 1 persoonsbed en een klein opbergkastje ofzo?

In zijn kamer ligt grijs tapijt dit blijft ook liggen. De meubels heb ik het liefst wit. Assecoires wil ik licht of donkerblauw met hier en daar wat zilver.

Je bent er helemaal uit zou je zeggen toch?
    Niets is minder waar.
    Ik ben opzoek naar meubels. Een garderobekast voor onze kleding een voor Lem een bed voor lem en een klein kastje of tafeltje ofzo om te spelen. Ik houd niet van een bij elkaar geraapt "zooitje". Ik kan nergens normale betaalbare peuterkamers vinden. En dan moet onze garderobekast ook wel een beetje van het zelfde idee zijn!

Dus dames help!

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Waarom niet een grote kledingkast met meerdere deuren en evt lades? Zit jullie kleding wel in één kast, maar oogt wel rustig.

3. Onje

Onje Niet meer actief

Voor ons én Lemmy bedoel je?
    Vind ik ook goed!
    Ik vind het alleen erg moeilijk om iets te vinden wat bij elkaar past dus een bed voor hem en een kast voor hem en ons dan.

Ik zat voor Lem te denken aan het Gulliver of Sundvik bed maar welke garderobe kast voor ons dan? Wil het liefst aan onze kast niet meer dan 200 uitgeven, liefst nog goedkoper!

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
  5. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Misschien bij de ikea? Daar kun je zelf heel je kast in elkaar ontwerpen met kleur etc!

Deel Deze Pagina