Zelf zwaar verkouden zijn.

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Kenja, 15 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kenja

Kenja Lid

6 nov 2006
    57
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik ben al weken (volgens mij de gehele zwangerschap al) verkouden. De laatste dagen heeft het echt een hoogtepunt bereikt. Het zit echt muurvast in mijn hoofd, heb het benauwd, druk op de oren, zere keel en doodmoe. Het meest vervelende is misschien wel dat ik door al die kwaaltjes niet kan slapen. Ik lig uren wakker in bed. Af en toe val ik in een sluimerslaapje. Ik probeer ook overdag bij te slapen als ik tijd heb, maar ook dan lukt slapen vaak niet. Heb je misschien tips voor me ?

Huis, tuin en keukenmiddeltjes, alles is welkom. Ik heb gisteren 3x om de 6 uur een paracetamol genomen (zonder codeine of coffeine) in de hoop dat het wat zou helpen. Maar het is nog geen wondermiddel gebleken.... Bovendien slik ik liever geen medicijnen nu. Verder slik ik sinds twee dagen 's morgens een bruistablet vitamine C1000 om mijn weerstand te verhogen. Ook heb ik zelf een zoutoplossing gemaakt om mijn keel mee te gorgelen en mijn neus te spoelen. Is er nog meer wat ik kan doen ?

Alvast bedankt voor iedere reactie ! Groeten, Kenja

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Misschien toch eens even langs de huisarts gaan.

Ilja

Deel Deze Pagina