Hoe vaak douche jij je ? nu met poll

Discussie in 'De lounge' gestart door mel, 17 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak douche jij je ?

1. 1 Keer per dag 's ochtends

2. 1 Keer per dag 's avonds

3. Wisselend 's ochtends of 's avonds dus soms 1,5 dag ertussen

4. 1x per 2 dagen

5. Niet echt ritme in; soms 1x per 3 dagen, soms elke dag, wisselt

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mel

mel Actief lid

23 okt 2005
    284
    0
    0
    Hihi misschien beetje gekke vraag maar ik ben benieuwd hoe vaak jij je doucht en wanneer 's ochtends of 's avonds.
    Ik sla wel eens een dag over en ik hoor/lees wel eens dat het schijnt dat elke dag douchen helemaal niet eens echt goed voor je is. We leven ook wel in een héél schoon land natuurlijk dat je je bijna een soort van gek/schuldig voelt als je een keertje overslaat
    vandaar mijn vraag

2. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Elke dag. Soms 2 keer. Voel me anders niet schoon. S morgens sowieso altijd anders word ik echt niet wakker.

Nogmaals mijn reactie ;)

3. mel

mel Actief lid

23 okt 2005
    284
    0
    0
    Heb ik wel eens vaker gehoord en of ik het nu wel of niet met je eens zou zijn; is er ook niet zoiets als TE schoon ??

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik douche sochtends en Savonds

Niet omdat ik me anders niet schoon voel maar omdat douchen echt een hobby van mij is haha. Heerlijk lekker warm en even tot rust komen. Ik kan na het douchen altijd lekkerder in slaap vallen en ik heb altijd geleerd dat sochtends douchen heel belangrijk is aangezien je veel zweet tijdens het slapen... Dus vandaar 2x per dag

5. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

6. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    #6 Martine1983, 17 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2015
    1x per 2 dagen.
    Soms samen met zoon 's ochtends en anders 's avonds.
    Van vaker douchen houd ik geen huid en haar meer over.

7. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    1x per 2 dagen, ben blij dat zoveel mensen daar al opgestemd hebben. Want veel collega's douchen elke dag, en geven me het gevoel alsof ik 'vies' ben omdat ik niet elke dag douche.

8. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Elke dag meestal sochtends. En soms ook nog savonds omdat ik het zo lekker vind.

9. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Douche over het algemeen 's avonds.. Soms als ik vrij ben in de middag ook wel eens..

Maar qua frequentie geen ritme in. Ligt ook beetje aan de dagindeling.. Drukke warme dagen..dan elke dag douchen.
    Maar over algemeen om de 2/3 dagen hoor..

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    1 à 2 per dag

11. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Of het te schoon is weet ik niet maar ik voel me er prettiger bij.

12. Sharonmenzo

Sharonmenzo Actief lid

10 jul 2013
    275
    1
    18
    Maastricht
    Om de dag en dan nog helaas een hele droge huid...

13. mel

mel Actief lid

23 okt 2005
    284
    0
    0
    hihihihi gewoon dus doen wat voor jezelf goed voelt !! maar wel leuk idd even te lezen; ik had dat dus vanavond had gewoon ff geen zin in dat gedoe; douchen is lekker maar het gedoe ervoor en erna; uitkleden, kou, afdrogen etc. haha, voelde me bijna een soort van schuldig en dan is het gewoon ff lekker te lezen zo :)

14. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Nou ik ga echt vies gevonden worden, ik douche me meestal 1x per 3 of 4 dagen. En nee ik ben echt geen ranzig stinkend persoon. Wij hebben gewoon een ontzettende kl*te douche waardoor het elke keer een heel gehannes is om te douchen. Dat nodigt niet echt uit tot een douche. Ik douche me alleen in de zomer vaker en als ik ziek ben (koorts ofzo).

Ben benieuwd of er meer mensen zijn die het zo doen, ik vind er namelijk niets mis mee en ik geloof zelfs indd dat 2x per dag douchen niet echt goed voor je huid en haar is.

15. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Ik douche elke dag twee keer. s'Ochtends en s'avonds.
    Mijn man en dochtertje ook. Heerlijk!

16. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Nee hoor vind ik niet vies. Het is dat ik mijn haar om de twee dagen echt moet wassen anders is het erg vet, maar anders zou ik het ook minder vaak doen. Soms plak ik er nog een dag aan vast als ik de deur niet uit hoef. :) Zo vaak vind ik niet nodig en inderdaad niet gezond voor huid en haar.

17. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Welkom in 't volgende rel-topic. In 't verleden zijn er nog zo al topics geweest.

Hier ook zo'n "ontaard mens" dat maar 2 x per week doucht.

18. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ik douche iedere ochtend en soms ook savonds en altijd als ik een hoofdpijn of migraine aanval heb. We hebben een hele luxe inloopdouche met 2 brede regen douches en een bankje (heerlijk tijdens migraine en perfect voor de kleine om onder de douche aan te spelen)

19. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Gelukkig ben ik toch niet de enige, en dan nog wat zou het ook eigenlijk haha. :p Zolang ik mijn haar niet vet vind en mijn oksels niet stinken vind ik het niet nodig te douchen eigenlijk.
    Morgenavond zit ik in een hotel, dan gaat er natuurlijk even weer ouderwets lekker gedoucht worden :D

20. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Van een te schone huid (waarbij te veel producten word gebruikt) kan je ringworm krijgen, aldus mijn huisarts!

Ik douche 1 x in de 2 dagen, soms elke dag. Ligt er aan of ik zin heb. Was wel mezelf altijd even.

Deel Deze Pagina