Niet echt hoor maar zo voelt het een klein beetje Ik was zo blij dat ik NIET misselijk was maar alleen maar moe, nu heb ik zwangerschapsjeuk en kan ik soms niet eens opstaan van de pijn in mijn bekken, kortom klote dus! Nog tips tegen zwangerschapsjeuk mijn dokter wil me pas doorsturen naar een huidarts als ik er langer als 6 weken last van heb en het erger word Ik weet dat het extreem vroeg is voor zwangerschapsjeuk maarja heb overal uitslag en jeuk en geen ander waspoeder of dergelijk en ben bij de huisarts geweest, die vond het raar zo vroeg maar ik heb altijd alles wat anders dan "normale" mensen. Ik word gek! op mijn handen, armen, buik, borsten en bovenbenen, ik hoop maar dat het niet erger word!
Oh jee das niet zo fijn. Je moet proberen je huid vet te houden, meestal als het droog is gaat het jeuken. Ik had het ook al met 11 weken ongeveer maar ging na verloop van tijd over.
nope werkt niet, alles wat ik smeer maakt het erger, amandelolie, zwitsal, andere smeermiddels, ik heb het eerst op een plekje geprobeerd en het reageerd erop alsof ik er chloor op heb gegooid (rood en meer bultjes)
Al mijn tantes en ook mijn moeder hebben dit heel vroeg in de zwangerschap gehad, de enige die dan inderdaad misschien wat voor je kan doen is een dermatoloog. Veel sterkte en ik hoop dat de arts je kan helpen.
heb ik geprobeerd gisteren, tot nu toe verlicht het wel iets waardoor ik er beter af kan blijven en zo word het in elk geval niet erger, THANKS! mijn moeder had het gisteren voor me gehaald nu efef paar dagen testen
Ik zou ook even naar een dermatoloog gaan. Het hoeft niet zo te zijn dat je zwangerschapsjeuk hebt, maar dat je bijv. allergisch reageert op iets omdat je zwanger bent. Ik zou het even laten bekijken en laten uitsluiten wat het precies is. Heel veel sterkte ermee, want het is knap vervelend.
zoals mijn verloskundige zei : parasieten die baby's ik heb geen tips voor je, heb weer andere kwaaltjes.
Een papje maken van havermoutvlokken en je daar mee insmeren. Schijnt perfect te helpen tegen jeuk bij waterpokken, wellicht ook bij zwangerschapsjeuk? Sterkte..
ik heb het ook gehad, je wordt er inderdaad knettergek van! vooral 's nachts, mijn schoonmoeder kwam op een dag met een tip menthol poeder! inderdaad een verademing! na 2 dagen ongeveer was ik er vanaf
Tja verder niet te veel douchen, niet warm douchen, geen zwetende stofjes aan (dus van die onnatuurlijke stofjes die zo in de mode zijn ) en inderdaad mentholpoeder of zalf Verder heb je vettende douchecreme van Hermal heet dat geloof ik (kan ook net anders heten, ben de naam even kwijt) die kan je voor je lijf gebruiken als je dan toch eens af en toe moet douchen (moet toch af en toe wel gebeuren tenslotte ) Heel veel succes ermee, het is ronduit *** die jeuk, heb het bij mijn vorige zwangerschap ook van heel vroeg af aan tot het einde van mijn zwangerschap gehad
thanks meiden voor alle tips, op zich gaat het redelijk ALS ik ervan afblijf (wat overdag wel lukt met de poeder enzo) maar snachts! dan zit ik in de ochtend helemaal onder en soms is het zo dik geworden dat het helemaal schijven zijn na 2 uur niet krabben neemt dat weer af, ik moest van mijn dokter zoiezo even afwachten voordat ie mij doet doorsturen....maar als het zo doorgaat dan doe ik dat wel denk ik.....