Dag Dames, Kan het kwaad als je la vache quirit smeerkaas op je boterham smeert? kan het nergens terug vinden Edit Moderator: Verplaatst naar Gezondheid.
even de verpakking lezen, als er rauwe melk inzit (au lait crux) mag het niet. Volgens mij mag het gewoon
hoi hoi ik denk dat je dat wel kan eten maar je kan t ook ff googlen dan weet je het helemaal zeker groetjes carola
is gepasteuriseerde kaas, dus onschadelijk. Ik kreeg het in het ziekenhuis op mijn toastjes toen ik daar lag voor zwangerschapsbraken.
hahaha wat grappig ik heb nu dezelfde behoefte eet het eigenlijk nooit maar nu heb ik er zo'n trek in en ik zat dan ook met dezelfde vraag! op de verpakking staat:ingredienten; magere melk,kazen boter melkeiwitten en smeltzouten. en veder staat er niks op maar wist niet echt wat ze met kazen bedoelde(welke soorten) Liefss
Ik hoop het wel er gaat zowat geen dag voorbij dat ik dat net eet Je hoeft het niet in de koelkast te bewaren dus het kan haast niet dat er dan rauwe melk inzit, toch?
haha ik eet het ook. hartstikke lekker. ik dacht ook dat het geen kwaad kon anders zou het er wel op staan!
Hihi, ik zag laatst een reclame en dacht; lekker! Heb laatst ook al van die kleine kaasjes van vache qui rit ingeslagen, heerlijk!