Dit schatje komt over 2 weken bij ons wonen Maar we zijn het nog niet eens over haar naam. Het is een teefje, kruising Maltezer-Shih-Tzu. Man en ik vinden Belle of Bella goed bij haar passen, maar niet super origineel. De kids hebben Fay of Suzy bedacht. Suzy is niet echt een hele serieuze optie omdat een tante van mijn man zo heet (zit een heel verhaal aan vast), Fay zijn wij zelf nog niet helemaal weg van. Nieuwe ideeën in deze stijl zijn ook zeker welkom!
Blanca Wat een schatje om te zien trouwens. Alvast veel plezier gewenst met haar. En succes met het kiezen van een naam
Ik ken wel een aantal honden die Bella heten. Dus wel populair. Wat niet erg is maar als je dan roept in het bos komen ze allemaal Suzy vind ik leuk! Of Lola
Ik vind Josje of Noortje of Guusje eigenlijk wel heel goed bij zo’n hondje passen, en Sjors vind ik ook leuk haha Belle vind ik niet zo, en suzy en dat ook niet persoonlijk zou ik dan voor bella gaan
Onze pup heet Luna! ik vind belle/bella niet zo leuk.. Zou dan voor Fay gaan.. Maar vind zelf namen zoals Nova, Nola, Lola of Tess leuker.. misschien vind je Ivy leuk?