Doen jullie soms rare dingen terwijl jullie slapen/dromen?

Discussie in 'De lounge' gestart door bea1988, 19 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bea1988

bea1988 Actief lid

10 jan 2016
    245
    40
    28
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen, worden jullie soms nog half-slapend wakker en doen jullie dan dingen waar achteraf eens hartelijk om gelachen kan worden?

Ik werd een paar weken geleden wakker in het midden van de nacht en had gedroomd dat ik met spaghettisaus gemorst had. Ik sta op, trek de sloop van mijn kussen en ga naar beneden. Pas toen ik al aan het wasmachine stond, realiseerde ik mij dat mijn kussensloop helemaal niet vuil was.

De partner van mijn vader was eens aan het dromen van een slang, roept ineens hard: er zit een slang, er zit een slang. Mijn vader springt uit bed en begint naar die slang te zoeken :D

Mijn vriend zit een paar jaar geleden ineens op handen en voeten op bed en is met het bed aan het schudden. Hij roept: het is hier heel onstabiel aan het worden. Hij was de dag ervoor met zijn quad gaan rijden, het was snikheet geweest en de tarmac was aan het smelten door de hitte. Dus hij droomde dat ons bed aan het smelten was ;)

Jullie ook al zo'n avonturen beleefd 's nachts?

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.301
    2.570
    113
    Ik ben nogal druk in m'n slaap.
    Mijn man heeft al diverse keren een klap gehad. Ik roep van alles en nog wat en op kampeervakantie moest mijn tentgenoot elke nacht wel een keer zeggen dat ik moest gaan slapen omdat ik rechtop zat.

Ik waarschuw maar altijd mijn kamergenoten.

3. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Gelukkig een aantal jaren geleden voor het laatst.

Ik droomde heel vaak over dat ik werd aangevallen Door duizenden rode en blauwe spinnen.
    Ik.pakte dan altijd mijn kussen en begon om me heen te meppen.
    Vond mijN man niet leuk...

Ver slaapt ik wel is in de kleermakerszit en mijn hoofd tussen mijn knieën.
    Mijn man vind het ook niet gel dat ik wel.is last heb van mijn nek....

En mijn zoon heeft dezelfde hopeloze slaapstanden...

4. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Babbelen, lachen, huilen en tandenknarsen en dan alle vier zo hard dat ik er zelf wakker van word (gelukkig niet alle vier samen :D).

5. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Nee, ik heb er geen last van. Mijn man wel. Heb hem al regelmatig wakker moeten maken. Hij heeft in zijn slaap weleens een hap uit een stuk kaas genomen. Wilde plassen in mijn kledingkast (gelukkig was ik nog wakker). He wat ga je doen? Mompelt iets terug en gaat naar beneden.

De laatste keer had hij mijn nachtkastje overhoop gehaald en dingen op bed gelegd en op de grond. Sta je wel ff raar te kijken als je wil gaan slapen haha.

6. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Ik droom de raarste dingen, vroeger ook geslaapwandeld vooral als ik bij opa en oma bleef slapen, stond ik s'nachts daar in de kamer, of word wakker op de wc 😂

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wel laatst heel heftig aan het dromen en opeens mijn jongste zoon aan me stond te trekken naast mijn bed. Heb hem vervolgens keihard een klap in zn gezicht gegeven. Moet er nu wel om lachen maar toen niet haha, kind huilen, ik geschrokken, man boos waarom ik hem zomaar een klap gaf (die had nog niet door dat ik dat vanuit mn slaap had gedaan haha).

8. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw
    Meestal heb ik drukke periodes last van
    soort hallucinaties?

Het gebeurd op het punt dat ik volgens mij net in slaap val..
    dan zie ik gewoon 'echt' een reusachtige spin. Een jongen.. of
    Een man.. of ik weet zeker dat 1 van mijn zoons er aan komt
    lopen..soms gil ik dan zo erg. Mijn man schrikt zich ook kapot van mij:p
    en ik schrik zo erg. Dat ik wel 5min moet bijkomen
    mijn hart gaat flink tekeer..

Ik vindt het dan ook niet grappig meer.
    ;)

9. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Mijn man droomt ook zo levendig soms. Een keer werd ik wakker terwijl hij met 2 handen de gordijnen van het plafond afrukte om zo bij de balkondeur te komen omdat de kamer vol water stond! Sindsdien was de balkon deur altijd op slot haha.

En een keer ging de bel snachts, kijk naast me, man weg... In lichte paniek naar de voordeur en staat hij daar in zijn onderbroek. Op het moment dat hij de voordeur dichtgooide werd hij wakker met het idee "shit" wat doe ik nu?

En zo gebeuren er wel vaker vreemde dingen. Dat hij tegen mij praat in zijn moedertaal bijv. Vind t wel grappig!

10. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb wel eens een discussie gevoerd met mijn vriend over belastingregels. Ik heb hem haarfijn uitgelegd dat hij ongelijk had (had hij achteraf ook). Ik sliep tijdens dat geprek, ik kon me er niets meer van herinneren.

11. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    We slapen allebei heel licht, dus er gebeurt eigenlijk nooit wat geks. Ja, mijn man vergeet dat hij soortvan wakker was en dat hij met me gepraat heeft, de volgende dag ;) Wel grappig.

Schijnbaar ben ik bij mijn ex wel eens middenin de nacht overeind geschoten, hij natuurlijk ook wakker van whu? En toen heb ik hem een mep in zijn gezicht verkocht :') Heeft hij me nog heel lief weer ingestopt ook <3

12. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Soms slaapwandel ik. Ik ben wel eens wakker geworden s ochtend dat er overal in huis het licht aan was en alle deuren geopend! Nu heb ik het een poos niet meer gedaan.

13. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Ik ben ooit wakker geworden onder de douche met mijn badmuts op en ben ook wakker geworden zonder pyjama,die lag in de huiskamer. Vrienden waren toen net weg en hebben me gelukkig niet bloot gezien.

14. bea1988

bea1988 Actief lid

10 jan 2016
    245
    40
    28
    :D:D:D grappig haha

15. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Zelf gelukkig geen gekke dingen gedaan. Wel laatst midden in de nacht wakker omdat zoontje hard aan het huilen en mama roepen was. Dacht dat hu zn hoofd had gestoten of eng had gedroomd. Kom ik daar is het in zn slaap... Toch maar voorzichtig gewekt om weer rustig verder te lafen slapen.

16. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Hahaha ik geb echt gelachen om sommige reacties hier! Echt raar

Mijn man zegt dat ik raar slaap. Dan ben ik in diepe slaap maar toch reageer ik op hem als hij iets vraagt (alS hij niet weet dat ik al slaap)

Vorige zomer in Marokko in een dorp (Bergen, geen verlichting enzovoort) was ik aan het slapen. Opeens blafte er een hond aan onze raam die achter een everzwijn liep (dus je hoorde ze echt rennen )
    Ik schrok zo hard dat ik rare stunt deed en ik zag precies een man voor mij staan en zeg in mijn slaap tegen mijn man "ik zie ie man ik zie iemand!! "
    Mijn hart ging echt tekeer! Mijn man heeft me dan gesust en ging ik huilen haha en sliep trg met tranen in mijn ogen.

17. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ik droom altijd over de gekste en raarste dingen dat ik af en toe wakker word en denk: wanne gek zeg hoe kun je hier nou overdromen.
    En soms ben ik nog zo met dingen bezig voordat ik ga slapen dat ik het in mn droom wil afmaken of dat ik iets moet onthouden en dan ben ik daar de hele nacht mee bezig &#128514;

Mijn vriend droomt af en toe iets waar hij zelf van schrikt en dan schrikt hij wakker slaat hij mij om mij wakker te maken dan vliegt hij uit bed rent hij naar de kamer en gaat hij daar op de grond of bank liggen. Gaat zn hart tekeer en meestal zeg ik dan er is niks aan de hand kom maar terug en dan is alles weer goed haha &#128540;

18. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Ik ging een keer bij een vriendinnetje logeren. Komt midden in de nacht haar broer de kamer binnen, trekt de kast open en gaat daar staan plassen..

19. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Haha ik moet altijd lachen om dit soort dingen als ik die dan lees, ik ben niet alleen :)

Laatst werd ik 'wakker' helemaal in paniek tegen mijn man: kijk uit, kijk uit! Je ligt op onze dochter! Shit help, ze is dood, help!

Mijn man schrok zich wezenloos want die begon te twijfelen of het echt zo was, uiteindelijk sliep ik dus gewoon weer verder, heel raar

20. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Ik doe geregeld gekke dingen als ik slaap. Ik droom bijv iets en denk dat het echt gebeurd. Zo dacht ik een keer dat onze kledingkast omviel. Ik stond op bed en wilde de kast tegenhouden. Riep mn vriend om hulp en die snapte er niks van :p maar ik zag echt de kledingkast op mij afkomen.
    Of dat onze zoon huilt en ik naar hem toe wil. Boos op mijn vriend dat hij allemaal stoelen voor de slaapkamerdeur had opgestapeld. Waarom precies daar! Kon er niet langs en probeerde ze op zij te duwen maar lukte niet. Nee want in het echt duwde ik tegen de muur. En zo nog veel meer. Sta vaak rechtop in bed en krijgt mn vriend weer een hartverzakking omdat ik hem roep :D

Deel Deze Pagina