Ik ben uitgenodigd als daggast bij een bruiloft. Het is 2,5 uur rijden en ik moet om 10 uur present zijn Haar en make up laten doen op de ochend zelf is bijna geen doen. Ik rij met anderen mee, daar naar de kapper gaan is dus ook geen optie en moet ik zelf aan de slag. Nu ben ik geen make up/kapwonder... Ik draag wel altijd wat mascara enzo, verder geen foundation en dergelijke en ik heb momenteel moeilijk haar (krullend, pluizig, haaruitval door het ontzwangeren). Wie heeft tips?
Ik kan je niet echt tips geven omdat ik zelf geen wonder ben op dat gebied. Maar de partner van mijn vader heeft een eigen kapsalon en zij begint 's morgens al vroeg te werken, klanten om 6u of half 7 is echt geen uitzondering. Dus is er echt geen mogelijk om vroeg naar de kapper te gaan?
Of de dag voor de bruiloft naar de kapper , in de avond ? Of laatste van de dag? Als ze het een beetje goed föhnen zit het de ochtend erna echt nog wel goed.
dit inderdaad en anders is het voor een kapper echt niet heel vreemd om er om half 7 te zijn hoor aan huis.
Bedankt allemaal! Niet wat haar en make up betreft nee Ik hou van snel en lekker simpel haha Daar iets zoeken gaat niet lukken omdat ik met anderen mee moet rijden. Ik zal nog eens rondvragen of ik eerder terecht kan. Heb een paar kappers benaderd maar die deden dat alleen voor bruidjes.
Ik zou dan een kapster aan huis zoeken en vragen of ze vroeg bij je kan zijn. Ik heb zelf eind juni een vrouw die om half 9 weg moet. Dus ik ben daar rond kw voor 8.
Kun je niet de avond van te voren daar naar toe en dan lekker ene nachtje in een hotel? Dan kun je daar in de ochtend op je gemak naar de kapper en visagist.
Als je niemand meer vindt voor die ochtend zou je ook kunnen kijken om je haar zelf met een stijltang in model te brengen en dan los dragen. Daar kan weinig mis mee gaan. Vergeet dan niet een beschermend product in te doen. Qua make up zou je naar een ici paris kunnen gaan voor advies zodat je het zelf op kunt doen op de dag.
Ja, als zelf doen geen optie is kun je het simpel en elegant houden. Er staan ook veel tutorials op YouTube, zowel voor haar als make-up. Ik houd het zelf meestal ook simpel, al kan ik best veel aparte vlechten bij mezelf maken. Is dat niet goed genoeg?
Kun je niet de dag ervoor naar de kapper en dan bv mooi, apart in laten vlechten/ Blijft meestal goed zitten en evt de volgende dag wat bijwerken (of rechtop slapen) Make-up zou ik ook zelf doen, a;s je dat lukt? Misschien een bb-cream, beetje 'afpoederen' met een mooie bronzing powder. Lichte oogschaduw en mascara. lipgloss en een beetje blush en klaar!