In november verwachten wij ons tweede zoontje. We zijn nog op zoek naar een stoere, leuke, weinig voorkomende jongensnaam die past bij Dré (naam van ons zoontje).
Dré en Art, Bob, Bren, Carl, Faas, Fenn, Flip, Fox, Gus, Huib, Joes, Kay, Kris, Lenn, Lex, Loek, Lux, Maas, Mack, Mans, Mart, Mex, Moos, Noud, Pim, Raf, Rens, Roel, Scott, Seb, Senn, Sten, Ted, Tuur, Vinz, Wes, Xam, Youp, Yve, Zain, Zef
Dex Alex/Alec/Axel Daaf Gio Boaz Cas Ezra Sem Maik Nino Edo Luc Nick/Niek Jort Huub Toby Vic Xem Jim Olaf/Olav Gus Zeb Twan
Lyle Chaz Tren Trey Sid Cole Blake Wess Jax Ace Sonny Tate Sol Nate Gabe Nilo Niall Knox Kyle Mex Rory Boise Rodney Brett Fox Iven Jinx Clay Shae Cody Tanner Lee Troy
Thx voor de vele voorstellen! Een aantal hadden we ook al op ons lijstje maar er zitten ook aantal nieuwe tussen die in eens zal voorleggen aan mijn man
Ik ken een Dré met broer Aster Andere suggesties: Miel Briek Bent Fons Nand Lard Twan Cis Fil Theo Mon Tars Rein
Emilie een heel aantal namen komen zeker in aanmerking Lars, Nand en Twan. En de voorlopige favorieten van mijn man (Theo) en van mij (Fons) staan er ook tussen
vind m lastig! want Dré klinkt goed hollands, en als je dan een korte, stoere naam erbij zoekt die vooral niet teveel voorkomt dan vraag je wel een hoop haha! (de naam moet er wel bij passen ook nog eens natuurlijk) misschien Dies? of gewoon n stoere Koen? (wordt vrij weinig gegeven iig hier in N-H) Dex is leuk maar komt en veel voor en vind m ook niet hollands Matz? Oscar? (niet heel kort, maar afin) Joep? succes met kiezen!
Dan ga ik mee met jouw man. Maar, ssst, je moet het hem niet vertellen hoor! Marcel is trouwens ook nog mooi, vind ik.
Grappig je opmerking over een goed Hollandse naam wij wonen in België maar versta wel wat je bedoelt. Oscar is ook wel een leuke naam!