Hoi, Wat vinden jullie van de naam Bo voor een meisje? En wat voor meisje zien jullie voor je? Alvast bedankt!
Wij vinden het een enorm leuke naam! Is hier een serieuze kanshebber mogen we een meisje krijgen, evenals Fee en Fem., zal een van die drie namen worden denk ik dan. Ik zie een blond meisje met twee schattige vlechtjes voor me, maar dat is misschien ook zo omdat ik dat voor me zie als een dochtertje van ons, aangezien we ook een blond zoontje hebben.
Vind het een hele leuke naam! Voor een meisje zeker ook zo geschreven. Beau voor een jongen. Heb zelf Bo al een hele tijd als tweede meisjesnaam in m'n hoofd. Dus een andere eerste naam. Hele leuke naam!
Ik vind het een leuke naam maar omdat het maar 2 letters zijn vind ik het zo stom staan. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.
Wij vinden het ook leuk, maar het is inderdaad een erg korte naam. Dat is een beetje de twijfel. Andere kanshebber is Fien. Maar vind dat de naam Bo iets meer power heeft.
Ik vind het juist doordat het zo kort een stoere krachtige naam. Zie er juist wel een daadkrachtig grietje bij voor die weet wat ze wil.
Mij doet het altijd denken aan de bobo dat konijn van zo'n tijdschrift. Verder ken ik een jongen die Bo heet. Is een erg schattig ventje.
Ja leuk hoor! Mijn associaties zijn die van een pittige, knappe meid. Bij ons is de naam afgevallen i.v.m. combinatie met achternaam. Als de achternaam bijvoorbeeld met een -S begint of een -M (en wellicht gebeurt het ook bij andere letters) dan wordt bijv. Bo Snijders in de uitspraak Boos Nijders. En dat is stom!
Leuke naam maar zou wel een volledige naam erbij geven met Bo als roepnaam. Vind het anders toch niet af. Bodine Bodeth Bodil Bodée Isabo
Ik vind het een stoere naam en kan zowel voor een schattig meisje als een lekker hittepetitje. Ik hou ervan
Leuke naam!! Toevallig zit er bij mijn oudste dochter op het KDV een meisje in de groep met precies die naam, dat is een heel leuk stoer blond meisje!