Dezelfde bevalling als mijn moeder.... Was maar waar, dan had ik het misschien nog wel eens een keertje durven doen ( als zwanger worden voor de tweede keer zou lukken dan he)
nou ik hoop niet dat ik dezelfde bevalling krijg als wat mijn moeder bij mij had. (bij me broertjes viel het wel mee, de laatste was een keizersnee). Maar ik kwam er nog al lastig uit, zat klem met mijn schoudertjes in het kanaal zeg maar, daardoor kreeg ik zuurstof tekort en ademde ik niet toen ik eruit kwam. Gelukkig beviel ze in het ziekenhuis omdat ik 10dagen te laat was en waren ze er snel bij. En heb ik er ook verder niks aan overgehouden. Maar doordat ik met de tang eruit gehaald werd was me moeder wel lekker uitgescheurd. Maar door dit wil ik zeker in het ziekenhuis bevallen, en me moeder zegt ook dat dit misschien wel beter is. Maar wie weet gaat het bij mij hartstikke goed, je weet het niet he!
van mijn moeder en mij echt totaal verschillden. Mijn moeder van mij(eerste kind) 24 uur vacuum. Ik eerste kind; 6 uurtjes krap 3 kwartier persen, geplande ziekenhuisbevalling werd thuisbavalling. dus dat kan nogal uiteenlopen