zelfde bevalling als je moeder?

Discussion in 'Zwangerschap' started by vrouwtje80, Dec 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Irma1968

Irma1968 Actief lid

Sep 12, 2008
    145
    0
    0
    Dezelfde bevalling als mijn moeder.... Was maar waar, dan had ik het misschien nog wel eens een keertje durven doen ( als zwanger worden voor de tweede keer zou lukken dan he)

2. mayby

mayby Actief lid

Jul 23, 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    shit,,, haha mijn moeder was 2 weken overtijd!

liefs

3. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

Jan 17, 2008
    298
    0
    0
    nou ik hoop niet dat ik dezelfde bevalling krijg als wat mijn moeder bij mij had. (bij me broertjes viel het wel mee, de laatste was een keizersnee).
    Maar ik kwam er nog al lastig uit, zat klem met mijn schoudertjes in het kanaal zeg maar, daardoor kreeg ik zuurstof tekort en ademde ik niet toen ik eruit kwam. Gelukkig beviel ze in het ziekenhuis omdat ik 10dagen te laat was en waren ze er snel bij. En heb ik er ook verder niks aan overgehouden.
    Maar doordat ik met de tang eruit gehaald werd was me moeder wel lekker uitgescheurd.

Maar door dit wil ik zeker in het ziekenhuis bevallen, en me moeder zegt ook dat dit misschien wel beter is.

Maar wie weet gaat het bij mij hartstikke goed, je weet het niet he!

4. wuppie100

wuppie100 Actief lid

Jul 11, 2008
    454
    0
    0
    van mijn moeder en mij echt totaal verschillden. Mijn moeder van mij(eerste kind) 24 uur vacuum. Ik eerste kind; 6 uurtjes krap 3 kwartier persen, geplande ziekenhuisbevalling werd thuisbavalling.
    dus dat kan nogal uiteenlopen

Share This Page