al een hele week weeén/voorweeén wie herkent dit?

Discussie in 'De bevalling' gestart door angel74, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hallo allemaal ..

ik heb nu al een week lang heel de dag door last van voorweeén/weeén dan met goede regelmaat en dan weer niet .. maar ze houden hoe dan ook heel de dag aan echt om gek van te worden... nu had ik gister super weeén de tussen zitten dat ik echt dacht ze zullen nu wel een x gaan doorzetten maar nee helaas lig je op bed en namen ze in kracht af ... nu weer flinke krampen en steken van onder...wat moet je er nu mee de vk al wel vorige weekend en vd wk erbij gehad maar noppes...

wie herkent dit ??

2. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Heb zelf ook een kleine week voorweeën gehad en vond het soms heel moeilijk om te bepalen of het nu om voorweeën ging of om het echte werk.
    Ben tenslotte maar naar het ziekenhuis gegaan toen de weeën elke vijf minuten kwamen en best hevig waren, eenmaal daar zeiden ze dat het gewoon oefenweeën waren.....mocht wel blijven om het even aan te zien en toen brak mijn water....de avond erop is mijn meisje geboren.

Hoop dat je inmiddels ook je kindje in je armen hebt, succes!

3. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ook ik heb al een aantal dagen met enige regelmaat harde buiken die wat pijnlijk zijn, zo om de 8 minuten. Tevens heb ik een menstruatieachtig-gevoel. Ze nemen niet in frequentie toe en de pijn ook niet, dus zijn oefenweeen. Hoop wel dat het echte werk nu heel snel begint hihi...

Jij ook succes hoor!!!:)

4. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

Heb ze ook al bijna 2 weken maar ik ben nog veel minder ver....
    Bij mij zegt t dus minder denk ik?

Hoop voor jou dat t een goed teken is!

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ik had gister voorweeen. Ze hielden ongeveer 2 uur aan. Om de 7 tot 10 minuten.

Bij mij heeft het ook niet doorgezet.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel het verschil voel tussen de echte weeën en de voorweeen.

6. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Ik heb wel harde buiken,maar geen voorweeen...

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dank voor jullie reactie,s

hier echt weeén en licht voorwerk ..maar geen ontsluiting ..nu straks nogmaals onderzoek als er niks verraderd is wordt ik doorgestuurd want ik loop nu echt al 12 dagen zo rond en het gaat bij mij dus heel de dag door dat gerommel dus niet ff een uurtje of 2 uurtjes nee heel de dag....

8. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    hier ook al dik een week voorweeen.
    bij alyssa had ik het (helaas) 3weken, dus ik mag misschien nog ff.
    zondagnacht had ik een beetje het idee dat het misschien zou doorzetten.
    de weeen werden heftiger en er zat 5min tussen, maar helaas, na 2uur nam het weer af.
    nu alweer de hele middag door voorweeen en nu worden ze ook weer iets sterker.

we zien wel hoe het gaat lopen.

succes allemaal met de voorweeen en straks met de bevalling.

liefs doris

9. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Vervelend meid dat je echt de hele dag door dat hebt. Ik heb zelf veel last van voorweeen gehad de afgelopen 2 weken. maar dat zakte dan na een paar uurtjes weer af, dus ik herken het verder niet wat jij hebt maar lijkt me niet prettig.

Ik hoop dat je je meisje snel in je armen hebt! :)

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bij vorige zwangerschap heb ik weken weeen/voorweeen gehad, in die mate dat ik ze echt moest wegpuffen.. zonder enig resultaat.. geen ontsluiting, geen verweking, nada... ben uiteindelijk ingeleid met 40+ weken.

hopen voor jou dat het toch gaat doorzetten

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb bijna 6 weken hele heftige voorweeen gehad. Hier helaas ook geen ontsluiting of verweking. Bij d elaatste controle was strippen zelf niet mogelijk. Met bijna 42 weken is de dag na het niet kunnen strippen onze dochter geboren.

Deel Deze Pagina