zelfde kleding als je dochter aan

Discussie in 'De lounge' gestart door YenD, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik zie zo nu en dan op fb wel eens plaatjes etc voorbij komen van moeders en dochters met dezelfde bikini of rokjes.
    Jonge kids bedoel ik dan rond de 6 of 7 jaar denk ik.

Ik vraag me nu af (moeder van 2 jongens) wie van jullie heeft er ook dezelfde bikini als je dochter en doe je dat ook daadwerkelijk aan?

Persoonlijk vind ik het helemaal niets. Maar misschien komt dat wel omdat ik dus geen dochter heb...

Ben erg benieuwd naar of je zoiets hebt... aantrekt en wat je daar dan precies leuk aan vind... :)

Groetjes.

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    uh nee, dat doe ik nooit.
    Oke vooruit, het is weleens gebeurd, hetzelfde t shirt met Koninginnedag haha.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    vreselijk. Van de week hadden een vader en zijn twee zoons hetzelfde shirt, zooooo fout

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee.. mijn man heeft wel een zelfde (tommy) poloshirt als mn jongens ;)

En ik kleed mn zoontjes wel vaak hetzelfde.

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Hahahaha Wendelaa jaaa okay... maar das anders ;) met Koninginnedag heeft iedereen ongeveer hetzelfde aan hihihi

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    hahaha.. oh jee

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Oh dat doe ik ook nooit. Mn zoontjes zijn twee heel verschillende kinderen met een eigen smaak.
    Mn jongste loopt meer in gekleurde kleding en hoedjes (don't ask me why)en de oudste is meer van de skater spullen...

8. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Nee eigenlijk niet.

Wij hebben wel alle 4 een lichtroze Polo van Hilfiger.
    Maar dat was toen voor de gezinsfoto.

En soms heb ik wel iets soort gelijks aan bijvoorbeeld.

Donkerblauwe legging met wit/blauw Tuniekje en zij dan ook iets in die trant.

Maar hetzelfde echt nooit. Ben ook niet van die Petit louie kleding.
    En een bikini al helemaal niet.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Maar hoe oud zijn die van jou?

Mijn zoontjes zijn 1 en 2.. de oudste is vrij tenger, ze dragen ook elkaars kleding :p

En nu in de zomer heb ik vaak dezelfde broeken voor ze, maar dan bijv allebei met een ander kleur shirt.

10. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Oef nee daar hou ik helemaal niet van. Maar ik vind meerlingen met vaak dezelfde kleertjes ook niet leuk ;)

11. danip

danip Niet meer actief

Uuh nou dat zou ik inderdaad niet zo snel doen. Vind het eerlijk gezegd ook wel apart. Net als met tweelingen die dan standaard hetzelfde dragen. Alsof het al niet moeilijk genoeg is om ze uit elkaar te houden! ;) En het zijn toch ook 2 individuen?

Trouwens als ik hetzelfde badpak aan doe als mijn dochter dan zou dat wel heel uuuh vreemd staan, met aardbeitjes en rucheltjes haha.

12. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Oh dat vind ik echt verschrikkelijk! Ik weet wel dat als wij vroeger op vakantie gingen we, als gezin, ook allemaal dezelfde kleding droegen.. Ik heb nu nog medelijden met m'n vader haha.

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    3 en 8. Dus al een hele eigen mening over kleding.
    Mag ook zeker niet gaan shoppen zonder hun...

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    haha ja zoiets dacht ik al hoor, mijn dochter is 5 en we hebben regelmatig ruzie in de ochtend.. maar wat betreft de jongens mag ik nog even lekker alles beslissen ;)

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.569
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat vind ik juist leuk haha
    Ik probeer weleens bij de WE iets te vinden voor mijn man en 9 jarige zoon maar wil niet lukken.Mijn zoon is een duplicaat van zijn vader en daarom wil ik het toch eens voor me zien.
    Ik ga sowieso er niet bij lopen als mijn 7 jarige dochter want die kleed zich soms als een Doly Dot uit de jaren 80 haha

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Mn oudste vind alles best van kleding wat ik klaar leg voor hem.
    Mijn jongste zoon niet. Die kiest zeluf zijn kleding wel uit.. ach en dan loopt tie maar lekker in gekke kleuren combinaties. I don't care :)

Tweelingen met zelfde kleding aan vind ik ook niet leuk nee...

17. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ik denk niet dat ze een badpak hebben met prinsessen in mijn maat. Jullie vinden het volgende vast en zeker hardstikke fout :p, maar voor een foto vind ik het wel grappig hetzelfde jurkje aan te doen en haar een mini-me te maken.:)

18. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    nee, nu niet, dan niet en nooit niet!

en dat geldt voor alle combinaties;
    vader en zoon, zoon en broertje en man en vrouw (van die 75+ unisex kleding)

als de mannen iets aan hebben dat veel op elkaar lijkt is puur toeval en heb ik geen moeite mee

19. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    amen!

20. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Mwah badpak/bikini zou niet gaan en heeeel veel kleding ook niet: ik houd niet van prinsessen, roze en paars :p Maar de meiden hebben weleens vergelijkbare of dezelfde kleding aan: vinden ze superleuk! Allebei eenzelfde rok en bijv sandalen, maar een ander shirtje en vestje of dezelfde jas, maar met een ander printje. Natuurlijk ook genoeg kleding die totaal niet overeenkomt hoor!

Deel Deze Pagina