Wie heeft er ervaringen met de Samsung galaxy tab 2 (10.1 inch)? Ik wil een tablet aanschaffen en zal het met name gebruiken voor internet, muziek en filmpjes kijken (youtube etc) en als e-reader. De Ipad is ongetwijfeld beter, maar die vind ik echt te duur. Dus kom ik nu op Samsung uit. Kom maar op met de ervaringen!
Ik heb een samsung en een ipad. De ipad ligt voor oud vuil en de samsung word hele dagen gebruikt. Zegd waarschijnlijk genoeg
Ik heb de samsung note 10.1 en daar ben ik erg tevreden mee. Die heeft ook een stylus erbij, dat vond ik zelf erg prettig. Ik vind samsung producten uberhaupt altijd wel goed gemaakt
Heel tevreden over! Wij hebben bij de tv ook een mediaplayer en kunnen die linken met de tablet. Zo kunnen we op de tablet filmpjes van YouTube zoeken en op de tv kijken, gaat heel makkelijk. Alleen typen vind ik onhandig, maar dat komt doordat de tablet zo groot is, maar dat heb je met een iPad ook natuurlijk.
Oké nu ga ik een gevaarlijke uitspraak doen maar ik vind een Ipad niet beter hoor Overal voor moeten betalen enzo... terwijl de software voor de Samsung gewoon gratis is. Wij hebben 'm ook. Zowel de 7,0 inch als de 10,1 inch uitvoering (die laatste gekregen van Ziggo) Prima apparaten, snel, stabiel, helder scherm en ook door mijn zoon wordt 'ie met tevredenheid gebruikt voor de spelletjes en Youtube.
Proest das ook een van de redenen hier. Ik moest voor veel apps op itunes betalen en via android waren ze gratis exact dezelfde app.
Hier een samsung tab 2 en ben er erg tevreden over. Wat ik wel een minpunt vind is dat er geen flashplayer meer gemaakt word voor android dus spellen en site's die dat gebruiken, werken niet (goed). EN er zijn behoorlijk wat apps die alleen voor ipad zijn en niet voor android. Zo wilde ik voor mn dochtertje de app van zapp, woezel en pip en nijntje hebben maar die is er dus niet voor deze. Erg raar want er schijnen net zoveel (dacht zelfs meer) samsung tabs verkocht te worden dan ipads.
In mijn omgeving alleen negatieve verhalen over Samsung tablets en andere android tablets gehoord helaas. Heb zelf een iPad en ben er super tevreden over! Zijn dan ook meer dan genoeg gratis Apps die erg leuk zijn of betaalde Apps die af en toe gratis zijn. Lees hier gelukkig wel positieve verhalen, dus zal netals bij iedere ander voorwerp voorstanders en tegenstanders hebben. Ik ken dus alleen verhalen van constant vastlopende Samsung tablets (niet bij 1 iemand, maar bij een stuk of 6 mensen ). Die hebben allen het ding verkocht, geld bijgelegd en een iPad aangeschaft. Maar hier dus ook positieve ervaringen. Misschien dan toch voor schoonvader kopen die graag een android tablet zou willen hebben en dan hopen op de positieve ervaringen die ik hier lees
Ik heb echt nog nooit een vastloper gehad (dus dat mijn hele tablet niet meer te bedienen was) op mijn tablet! Wel dat een app een keer vastloopt, maar dat lost zichzelf erg snel op.
Wij hebben ook een Samsung Galaxy 2, en ik vind het een prima ding. Maar wij hebben een ipad 3 en een Ipad mini, en die vind ik tóch gebruiksvriendelijker. Fijner in de omgang, zeg maar
Bedankt voor de reacties allemaal! Erg fijn om te lezen dat er zoveel positieve reacties zijn! Tja appel, samsung...het zal ook een kwestie van smaak zijn wat je het meeste ligt. Mijn man heeft een Ipad en die vind ik erg prettig. Maar ik vind het gewoon te duur.
Hier 2 x een vastloper gehad maar dat was mijn eigen schuld. Ik deed teveel ineens en ding was van slag. Kan gebeuren. 2 knoppen indrukken en hij start weer opnieuw op.