Ik heb 2 dochters, ik trek nooit dezelfde kleding als hun aan, zou niet in me opkomen Ik vind het ook heel raar om stelletjes met dezelfde dingen te zien, zelfde trainingspak, zelfde fiets, zelfde jassen, nee....niks voor mij.
No way dat mijn dochter en ik ooit dezelfde kleding aan gaan trekken. Haar pop heeft wel dezelfde rok als zij. Die hadden ze ook wel in mijn maat gehad, maar heb ik toch maar niet gekocht (zie Petit Tom Dolly).
Hihi, nu durft niemand meer te zeggen dat ze het weleens doet! Ik heb 2 zonen, dus ik doe dat niet. Ze hebben wel wat dezelfde kleren, maar eigenlijk alleen broeken, geen shirts. Als het zo uitkomt hebben ze die ook weleens tegelijk aan. Ook hebben ze al een paar keer dezelfde schoenen gehad in andere kleuren. Dat is meer omdat ik zo weinig leuke schoenen kan vinden voor jongens, dus het vooral gemak. Ze mogen dan zelf hun kleur uitzoeken.
Haha vind het wel geinig eigenlijk, nooit in me opgekomen om te doen. Ik vind het bij mannen en hun zoons wel stoer. Ik zei dat ik mn dochters nooit hetzelfde aan zou doen, maar heb laatst wel een paar dezelfde kledingstukken gehaald. Vond ze te leuk om maar voor 1 mee te nemen
Uugh, how about no! Geen gezicht. En dat vind ik ook bij vader/zoon. Of bij dezelfde kids. Mijn man vind het helemaal verschrikkelijk. Zijn moeder deed hem vaak dezelfde kleding als zijn broertje aan. Heeft ie trauma's aan over gehouden hahaha.
ach een keer hetzelfde shirtje als papa vind ik wel kunnen. hier alleen nog nooit gebeurt haha. mijn dochters hebben ook niks hetzelfde op 2 shirts en een korte broek na maar dan hebben ze het niet tegelijk aan meestal. tweelingen hetzelfde als ze klein zijn vind ik wel leuk... mits net in een andere kleurtstelling zeg maar. bv een blauwe broek wit shirt en ander witte broek, baluw shirt. zoiets
Nee echt niet ieder is zijn eigen individu, ga ook geen zelfde jassen shirtjes etc aantrekken, Bij evt. zusjes.. En meerlingen hetzelfde...nee niet leuk ( rede om meer te shoppen, ieder eigen kleding ( kan onderling wel gewisseld worden)
Zei zelf overigens ook altijd niet hetzelfde te zullen kopen voor mijn kinderen, maar na de teleurgestelde koppies en 'ik zou ook zo graag zo'n .... zoals mijn zus(je) heeft willen hebben', toch een aantal keer hetzelfde gekocht. Twee hele blije kinderen is een nog blijere mama
Toen ik nog thuis woonde trok mijn moeder vaak mijn shirtjes aan of ik trof haar weer eens aan voor mijn kast. Ik vond dat echt niet leuk maar daar trok zij zich niks van aan Ik zou dat zelf later ook niet doen.
nee, niet helemaal hetzelfde. Maar het komt weleens voor dat ik halverwege de dag denk: he, zoon,dochter en ik allebei spijkerrok/broek en zelfde kleur shirt, maar echt precies hetzelfde...laat maar
ik vind het dus wel leuk maar meer in de trant van: Je ziet dat het bij elkaar hoort- dan dat het letterlijk het zelfde is. Dus bv wel het zelfde printje, maar dan wel de één een kindermodel en de ander gewoon een volwassen model. Of beiden meiden een beetje het zelfde: Product Detail | H&M NL en de ander dit: Product Detail | H&M NL En vaders en zonen met dezelfde zwemshort, vind ik ook geweldig stoer
Ik zou willen zeggen.. nee nooit.. maar... In mijn jacht op een leuke/stoere jongensjas voor de zomer echt verlieft geworden op een jas gevonden op mp.. onderhandeling en ophalen.. en de jas gaat aan.. en ik besef me op dat moment dat hij heel erg lijkt op die van mijn man
Ik weet het niet, ik draag wel eens minnetonka's of uggs, wie weet krijgt mijn dochter die ook wel straks een keer voor erbij! Maar echt helemaal hetzelfde, nee dankje.
Ja, ik vind het wel leuk. Zeker mijn meiden dragen vaak hetzelfde, of uit dezelfde collectie en dan net iets anders maar dezelfde stijl. Bij gelegenheid pas ik mijn kleding er soms ook wel op aan, maar meestal niet. Op de 1e verjaardag van mijn jongste droegen we alle drie dezelfde jurk, een witte! Maar m'n man en ik zouden nooit hetzelfde dragen, dat vind ik dan weer niet leuk!
ik vind het leuk! mijn dochter en ik hebben dezelfde schoenen, en fantastisch dat ze het vind! voor haar en de baby heb ik ook al 2 dezelfde jurken