zelfde kleding als je dochter aan

Discussie in 'De lounge' gestart door YenD, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Nee dat is gelukkig nog nooit in me opgekomen :)

2. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Nee niet hetzelfde alleen wil dochterlief als ik een broek aan heb ook een broek aan en als ik een jurk aan heb ook een jurk:D

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nee nooit!

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.424
    113
    Denk niet dat ik wat ga vinden in dezelfde maat voor manlief en zoonlief. Wel hebben ze beide een polo, had voor man een blauwe polo gekocht en toen wikde Quinten ook graag eenpolo en wel een gele, dus als hij nu zijn gele polo aan heeft is het papa jij moet ook je polo aan :D.
    Ze hebben ook beide wel een korte broek met blokjes dus dat lijkt wel op elkaar en leuk dat Quinten dat vind net als papa.
    Laatst toevallig beide een rode broek aan met een blauw shirt er boven en dan is hij zo trots kijk mama dezelfde kleuren ach prima toch maar helemaal hetzelfde dat hoeft voor mij niet ;)

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Vorige week zag ik wel een moeder met haar dochters alledrie in dezelfde (spuuglelijke) jas lopen.

6. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Dezelfde kleuren oke, maar precies dezelfde kleding hmm nee liever niet.

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

En toen, ging je over je nek of?

8. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.875
    5.161
    113
    Home
    nee nooit
    vind dat er echt belachelijk uitzien

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Of van die unisex practische jassen van Gaastra.. :)
    Datje hem koopt snap ik ergens nog wel.
    Maar allebei dezelfde? :)

10. Junejunos

Junejunos Actief lid

23 dec 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier voor drie jongens vaak dezelfde Polo die zien er nu eenmaal gewoon hetzelfde uit (ralph,moncler)
    En ik Kleed ze ook weleens hetzelfde superleuk omdat we een bruin en een blanke zoon hebben!

11. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Zou niet in me opkomen. Ik moet bekennen dat ik vaak wel rekening met de kleuren hou als ik de kinderen aankleed. Als de één felle kleurtjes aan heeft, doe ik de ander vaak ook iets aan wat er bij past. Maar allebei hetzelfde of net als mij.. uh.. nee.

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik vind het persoonlijk bij twee(of meer)lingen wel leuk staan, maar voor de rest een dikke nee :D

13. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Mijn dochter en ik hebben dezelfde moon boots :D Ze is 11

14. tuc

tuc Niet meer actief

het moet niet iets standaards zijn dat ze een hele zelfde garderobe hebben, maar ik heb een keer hetzelfde chaos en order jurkje als mijn dochter gehad en voor een keer vind ik dat hartstikke leuk.

En ja ik moet gewoon 1 keer voor mijn zoon dezelfde zwembroek als zn vader;)

15. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik ben gek op korte broekjes om zelf te dragen en nu heb ik er al eentje gekocht voor m'n kleine meisje als ze een paar maandjes oud is. Vind dat wel heel schattig. Zou het niet altijd doen maar voor soms kan het wel schattig zijn:)

16. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Je hebt van die strijk applicaties toch? Haha.

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Zoon en man hebben hier 1 ding hetzelfde; een boxershort van Lief! (De vaderdag actie van dit jaar)
    Maar ach dat ziet geen mens.. (Behalve ik) ;)

18. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    ik heb dezelfde schoenen als mijn dochter...

Le coq sportif - Bailie Sneakers SR Grijs - aktiesport.nl - vrouwen FOOTWEAR - schoenen

was niet de bedoeling, maar ik had ze al gekocht voor mezelf en dochter zou schoenen krijgen van haar oom, voor haar verjaardag. Dus die zijn samen op pad geweest en kwamen met deze thuis... Ze had zelf de hele tijd deze schoenen gepakt en oom dacht dat ze ze dan dus wel echt heel mooi moest vinden. Niet wetende dat ze ze herkende omdat ik ze heb.... We hebben ze niet tegelijk aan.

Als we echt op bezoek gaan of uit eten oid dan pas ik de kleuren wel op mekaar af. Vaak worden er bij dat soort gelegenheden ook foto's gemaakt en dan vind ik het wel leuk dat het een beetje bij elkaar past. Maar voor de dagelijkse dingen let ik daar totaal niet op.

19. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ohhh vreselijk... Ik zou als ik een tweeling had, die niet eens hetzelfde aantrekken. Iedereen heeft hier zijn eigen stijltje, behalve m'n zoontje van 2, die trek ik gewoon aan wat ik leuk vind. Maar mijn dochter van 4,5 weet precies wat ze wel en niet wil dragen en is echt een eigen stijl aan het ontwikkelen. Vind ik ook wel belangrijk, dus dezelfde kledingstukken komen hier echt het huis niet in...

20. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    Mijn dochters hebben dezelfde pyjama's en een shirtje hetzelfde, alleen dat hebben ze bijna nooit tegelijk aan. Maar de oudste vind dat wel heel leuk, als d'r zusje het ook aan heeft. Ze wil ook graag een rok/jurk/broek aan als ik of d'r zusje dat ook hebben. Ze is pas 3 dus denk niet dat we dezelfde kleding kunnen vinden :D, maar dezelfde stijl vind ik soms wel leuk.
    En toen d'r zusje geboren was vond ik het ook leuk om ze beide het zelfde jurkje an te doen en dat doe ik straks ook weer als de derde orde geboren. Moet zeggen dat ze het daarna bijna nooit tegelijk aan hebben, alleen als ze hetzelf willen (de oudste dan, die is 3 jr).
    Ik vind het wel schattig la ze kein zijn en ze hebben allemaal leuk rokje aan en leuk shirtje. Ze hebben ook beide kort broekje, wat veel op elkaar lijkt.

Deel Deze Pagina