Mn dochter en ik hebben dezelfde kleur jurk voor een bruiloft. Ik vind dezelfde kleur dragen erg leuk. . Maar wel alleen op feesten. .. Zelfde model ed vind ik niet echt kunnen
Mijn dochter krijgt van de winter grijze uggs, en die neem ik zelf ook Niks mis mee.. Vind t persoonlijk erger als vader en moeder hetzelfde aan hebben
is dat zo fout dan. heb het nooit gedaan maar vind het er eigenlijk wel leuk uitzien. smaken verschillen
Mijn zoontje en ik hadden laatst ook hetzelfde aan al was dat helemaal niet de bedoeling. Vriendlief had zoon aangekleed terwijl ik mij ook aan het aankleden was. Daarna zijn we de deur uit gelopen om boodschappen te doen. Pas toen we buiten waren zegt vriendlief; hey jij en M. zijn hetzelfde gekleed. We hadden inderdaad dezelfde kleur jas, broek en zelfs schoenen. En dit was helemaal niet de bedoeling. We hebben beiden veel kleding en schoenen en ik heb nog nooit bewust iets gekocht wat bij elkaar past om dit samen te dragen. Was echt een grappig toeval. Hieronder de foto als bewijs
mijn moeder kleden mijn zusje en mij ook vaak het zelfde. als kinderen vonden wij het soms wel leuk. we schelen 14 maanden. vaak had zusje rood en ik blauw. iedereen moet het voor zich zelf weten.
Als je dat echt graag wil, vd ven fashion (in de lier en sgravenzande) hebben vaak polo's in kinder en volwassen maten
Bikini of badpak absoluut niet. (ik zie haar al gaan in een push up of mij in een roze flamingo tankini) Maar dezelfde kleur jurk ofzo als mama vindt ze wel erg leuk! Stiekem vind ik Petit Louie ook wel leuk. Zijn ook toevallig dingen waarvan ik denk dat we het beiden mooi vinden. Maar heb er nog nooit wat van gekocht, beetje prijzig.
Nieg geheel hetzelfde maar me moeder en ik hebben zelfde smaak dus we hebben wel eens hetzelfde truitje of broek. Meestal eigenlijk niet tegelijketijd aan E moeder is 55 ik 19 dus zit wel grote verschil in hoe het staat. (Moeders is erg slank ook)
Ik heb er wel een paar jurken van en toen ook in mini uitvoering voor de meiden gekocht. De oudste is er nu alweer uitgegroeid maar ze vinden het prachtig er soms een keertje hetzelfde uit te zien als mama. Ik vind de drie prinsesjes van Maxima en Willem Alexander dus ook zo leuk... vooral met mooie kleertjes vind ik het echt wel leuk, zeker voor een speciale gelegenheid. Maar ja, smaken verschillen he, is maar goed ook!
Ik snap die hele toestand achter dezelfde kleding niet. Voor broertjes/zusjes, tweelingen, vader/zoon, mama/dochter. Ik begrijp niet wat daar leuk aan is. Vind het er meestal maar raar uitzien en bij tweelingen vind ik gewoon zielig, net of ze geen eigen identiteit hebben. Wat betreft foto's van je kids in zwemkleding op je FB plaatsen. dat zou ik nooit doen. Je weet maar nooit welke engerds er meegluren via via. Dus dat is n echte nee voor mij.
Ik dacht eerst heel hard neeeeeee, tot ik jouw antwoord las. Dit vind ik dan wel nog leuk, maar ik weet niet tot welke leeftijd eigenlijk. Dochter en ik hebben alleen wel eens tegelijk een jumpsuit aan. Maar zij heeft dan een zebra print en ik gewoon effen. Verder loopt dochter altijd in jurkjes/rokjes en ben ik meer van de skinny's/spijkerbroeken en legging met tuniekjes dus het zal bij ons niet gebeuren.
Mijn dochter en ik hebben bijna dezelfde broeken maar we hebben ze nooit tegelijk aan. Ik heb een zwart met witte stippen broek en zij een blauwe jeans met witte stippen. En ik heb een zwarte broek met bloemen en zij een beige jeans met bloemen.
ja ik wel we hebben allebei een king louie jurk gehad zwart met bloemen met zelfde print alleen ander model en die droeg ik dan met leer jasje. en afgelopen winter ook allebei dezelfde jurk van king louie(deze hebben we alleen op mijn verjaardag samen gedragen en heb er alleen maar hele leuke reacties op gehad
mijn dochter vindt het leuk om eens hetzelfde als mama aan te hebben. We hebben beide een jurk van desigual. Niet helemaal dezelfde maar bij desigual lijkt alles al snel op elkaar. Ik vind ons niet zielig wanneer we dat jurkje aan hebben. Als ik zie hoe mijn meisje dan glundert is daar weinig raars aan mijns inziens.