zelfde kleding als je dochter aan

Discussie in 'De lounge' gestart door YenD, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het per geval verschillend.

Ouder en kind met matchende outfit vind ik leuk bij gelegenheid en als kledingstukken ook bij de betreffende personen passen. Ik kan dus wel erg blij worden van een moeder en dochter in hetzelfde jurkje. Super schattig toch!

Een heel gezin in dezelfde (bijvoorbeeld Gaastra jas), vind ik een no go. Ook al vind ik Gaastra een leuk merk voor mijn zoon en man, toch zou ik mij niet met het hele gezin in een uniseks jas willen vertonen.

2. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Zie hier (volgens mij meerdere keren) staan: eigen identiteit, individueel. .bla bla bla...

Alsof je je identiteit moet ontlenen aan je kleding ... Whahaha

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nee inderdaad, al dragen m'n meiden dezelfde jurk of broek, het zijn totáál verschillende kinderen, zowel uiterlijk als innerlijk.

4. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    De moeder van mijn vroegere oppaskindjes, ontwerpt bikini's waarbij het juist het doel is dat moeder en dochter dezelfde bikini dragen. Het zijn da bikini's in een effen kleur en dan een kindermaatje en een volwassenmaatje. Lila, fel oranje, fel groen en dan af en toe limited editions met wit met hartjes enzo. Zij liep dan op vakantie enzo in dezelfde bikini als haar 3 dochters. Ze stond zelf met haar dochter ook model voor haar eigen ontwerpen. Toen ze beviel van een zoontje heeft zendencollectie uitgebreid naar een vader-zoon lijn. Zo vreselijk!

5. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Mijn dochter kwam een aantal maanden geleden thuis met een roze hello Kitty nachthemd voor mij.
    Ze had dezelfde van mijn moeder gekregen en ze wilde er ook een voor mij.
    Dus die had mijn moeder ook gekocht. Dat vind ik wel schattig, dus die hebben we weleens samen aan. (ook al vind ik hem verschrikkelijk..)

Maar voor de rest gebeurt het echt niet.

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mijn oudste zou t wel willen, kleding net zoals haar mama hahaha

Mijn oudste 2 zijn 10 en 8 en willen absoluut niet hetzelfde aan (vroeger wel hoor tot hun 2 en 4e jaar).
    Volgende week gaan we shoppen, ben benieuwd wat ze zullen kiezen hahaha

7. adi

adi Niet meer actief

Nee, maar je karakter is vaak deels terug te zien in je kleding. Ook bij kinderen.
    Ik heb meerlingmeiden en ze hebben vrijwel nooit gelijke kleren aangehad. Toen ze baby waren weleens wat, maar echt zelden.
    Ze hebben gewoon verschillende karakters, verschillende gezichtsuitdrukkingen, verschillende bouw. Ze lopen verschillend, en ze dragen hun kleding gewoon verschillend.
    Zelfs badpakjes en bikini's. Bij 1 dochter staan tuttige tierelatijntjes heel leuk. Bij de andere echt niet, zij is veel meer de type voor een tankini met een leuke boxershort, paars of pink, blauw oid. Haar staat zacht roze ook niet, en dat vindt ze niet leuk. Haar zusje wel, want dan is ze een 'prinses'.

8. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Mijn zus en ik en mijn moeder hebben de zelfde slippers :p maar mijn moeder is 53, mijn zus 30 en ik 27 :p en het was eigenlijk toeval.

Of ik de zelfde kleding als mijn dochter zou dragen? Ik denk het niet. Ik weet nooit zo goed wat ik er van moet vinden. Krijg soms een beetje een kloon gevoel als ik het zie. Maar ja, als er mensen zijn die er heel gelukkig van worden. Leef en laat leven ;)

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Getver, dat zou ik echt nooit doen. :$ Vind ik toch echt zielig en een beetje 'eng' overkomen......;)

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind het ook vreselijk. Zeker die King Louie jurken (die vind ik sowieso al lelijk, laat staan als ik ze bij moeder een dochter zie!)
    Ik zou nooit hetzelfde als mijn dochter aandoen. Ja, hooguit een pyjama oid.

11. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Nee ik draag niet hetzelfde als de meiden al dragen ze wel mijn kleding..helaas :(

12. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik draag niets hetzelfde als mijn zoontje...

wel heel hij dezelfde zwembroek als zijn vader ;) oh en nog 2 dingen....check foto's lol (ojah nu zie ik dat we op vakantie zijn geweest haha)

13. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik hou er zelf niet zo van maar pfff wat een hysterische reacties zeg! Wat is er eng aan als een moeder en dochter dezelfde jurk aan hebben?

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik moest King Louie even googlen.. maar dat is dus precies wat ik bedoel.
    Brr heel erg!
    Zelfde slippers of schoenen of toevallig zelfde kleur shirtje aan kan iedereen gebeuren. Maar bedoel echt precies het zelfde zoals idd zo'n jurk of die bikini's. Zal het merk eens zoeken.. echt lelijk.

En ben blij dat ik niet de enige ben die het niet mooi vind :)

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Whahaha! Nou inderdaad! Vind de reacties bijna énger' dan ouders en kinderen met hetzelfde shirtje, hahaha! Zijn wel snel spooked hier :D

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Dat noem je geen uniseks meer, maar NOseks is er een betere benaming voor :p

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik draag/pik trouwens wel eens kleding van mijn dochter (EN OMGEDRAAID!!!) Telt dat ook? ;)
    Oh en ik draag ook wel eens kleding van mijn oudste zoon. als ik het koud heb, lekker een vest of een grote trui haha.
    De kleding van mijn jongste zoon pas ik uiteraard niet, maar zijn smaak is wel goed. Hoedjes, beetje rocky kleding, love it. En hij kiest het zelf allemaal uit.
    Maar we lopen hier niet in the same outfits. Gladly ...

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

:D:D

Check!

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Deed ik bij mijn moeder ook altijd.

Die had alijd de grootste lol want het waren altijd van die aparte dingen die ze dan ooit 10 of 20 jaar daarvoor kocht in een opwelling en nooit droeg...
    Bijv een felgele blouse, mintgroen hesje, soort van leren jasje met een panterprintje in zwart met zilvergrijs,,
    Beetje eh.. Opvallende, aparte dingen en mijn moeder zat inmiddels in de "doe maar normaal"-fase blijkbaar :)

20. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    +1! :p

Deel Deze Pagina