onze zoon heeft met de afstandbediening gespeelt vd dvdspeler.. als ik nu zijn dvdtjes wil afspelen dan krijg ik alleen maar zwart wit beeld! welk knopje moet ik indrukken om dit weer goed te krijgen?
hij weet het wel: Setup knopje op de afstandbediening (staat setup bij) Daarna kom je in een menu scherm, dan ga je op zoek naar tv systeem, deze moet staan op PAl , hijza l nu waarschijnlijk op NTSC staan. (dus NTSC veranderen naar PAL) Of: video output signaal moet staan op CVBS of RGB (kan ook allebei, dus CVBS + RGB) Dan opslaan. Hoop dat je het begrijpt...anders hoor ik hetw el
sylvia: setup heb ik net geprobeerd. maar krijg er wel een setp programma voor maar niet met de dingen die jij beschrijft.. helaas. heb al op alle knoppen gedrukt.. hihi nog meer tips?
Hmm..mn man is nu even weg helaas...anders had er er wel naar kunnen kijken omdat hij dan weet om welke set het gaat..kan je nu dus ook niet verder helpen helaas...sorry!
Ja, ik zal het straks nog eens vragen, wellicht herkent hij de afstandsbediening wel, denk het haast van wel. Dan laat ik het wel weten!
Sorry, dat ik nu pas reageer.... Hij heeft even gekeken maar is heel lastig om dat zo van buiten af te zeggen helaas....hoop dat het inmiddels al opgelost is Liefs Syl
Heb je de kabel achterin al eens eruit gehaald en opnieuw erin gedaan of in andere ingang van dvdspeler? Dat helpt ook vaak.
hey die cinemaset heb ik ook, ik kijk ff op me afstandbediening voor je. Edit: Oplossing 1: Aan de zijkant zit ook een knopje, deze moet wel op audio staan, staat ie dat? oplossing 2:Al op het knopje DVD gedrukt? Oplossing 3; Vaak hebben TV's ook verschillende AV kanalen. AV 1, AV2, en AV3. Druk eens op de afstandsbediening van je Televisie een paar keer op de AV knop dat is een vierkantje met een pijltje wat erin wijst. Misschien staat ie op et verkeed AV kanaal. De DVD zit bij ons op AV3 en op AV2 heb ik dus ook zwartwit beeld.
ik ga het eens proberen.. wij hebben ook 3 av kanalen.. maar op1 kan je dvd zien.. en dat is zw.. mmmmh nog meer tips? ben verdorie de handleiding ook kwijt