Ik heb bijna alles voor het baby'tje. Al duurt het nog wel eventjes. Nu wil ik binnenkort een matrasje kopen, welke hebben jullie? Ik zoek een goed maar betaalbaar matras. Aero sleep schijnt het beste te zijn maar wel prijzig. Of toch maar wel voor de meeste veiligheid gaan. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/tips !
Ik koop gewoon een matrasje bij Prenatal, daar hebben ze een goede binnenveringsmatras voor 89,95 euro, daar doe ik wel een Aerosleep topping bovenop van 75 euro en dan nog 2 hoeslakentjes van Aerosleep van 15 euro per stuk. Ik wil op zoveel mogelijk dingen bezuinigen (we hebben het niet super breed) maar aangezien de kleine veel in bed zal liggen wil ik daar wel iets meer aan besteden.
Gelijk heb je. Zelf een hoop mooie spulletjes via marktplaats gekocht. Een aantal mensen die zeiden ik heb nog wel een matras, maar dit wil ik absoluut nieuw hebben ! Mijn moeder vertelde mij zelfs dat ze voor ieder kind een nieuw matras kocht. Zo'n aerosleep top is wel een aanrader dus. Die onthoud ik even. Iemand ervaring met ikea matras ?
Hier een binnenvering matras van Prenatal. Ik doe er niets van aerosleep bij, is niet nodig. Ik wilde geen matras van Ikea, omdat ik vroeger eentje voor mezelf had en het ruk vond slapen. Dus voor de kleine ook geen Ikea.
Hier ook een prenatal matras nieuw gekocht en een aerosleep topmatras voor 10 euro via mp gekocht (kun je gewoon uitwassen dus net zo goed als nieuw)
Bedankt voor de tips dames! Ik ga er even over nadenken wel of geen aerosleep. Misschien een mooi cadeau voor de feestdagen
Nadat een vriendin me op deze website wees gaan wij de aerosleep niet aanschaffen sowieso (net als een aantal andere producten die we op het oog hadden) Het is allemaal een beetje een matketingtruc. Het zal vast niet schadelijk zijn, maar zoals je kunt lezen is na wetenschappelijk onderzoek niet bewezen dat het een risico vermindert. Om daar dan zoveel extra geld aan uit te geven.. Wiegedood Edit; ik zie nu dat zp van de link zelf 'wiegedood' maakt, wat natuurlijk 'wiegendood' moet zijn, maar kan hier dus niks aan doen
Wij hebben een ikea matras in het ledikant liggen. Prima matras, dochter ligt er heerlijk op Geen aerosleep mede vanwege artikel wat hierboven genoemd is.
Of een aerosleep nou veiliger is of niet, het grootste voordeel ervan vind ik dat hij makkelijk te wassen is en het matras schoon houdt. Mijn dochter spuugt niet zo vaak, maar als ze het doet zit het hele bed eronder. In de wieg hadden we geen aerosleep maar een molton en die houdt echt niet alles tegen, dus werd het matrasje ook vies. Nu in het ledikantje pak ik gewoon de aerosleep en het hoeslaken van het matras en stop ze in de wasmachine. Het matras is dan nog perfect schoon en droog. De viezigheid trekt ook lekker snel in de aerosleep, dus dochter ligt dan met haar hoofdje zelfs nog redelijk droog. Wij hebben zo'n aerosleepmatras + matrasbeschermerset gekocht toen die in de aanbieding was, viel me nog best mee qua prijs.
Wij hebben het aerosleep matras met topping. Gekocht bij babydump en omdat zij vaak aanbiedingen hebben, hebben we uiteindelijk voor het totale pakket 70 euro betaald. Heb alleen nog apart de hoeslakens aangeschaft, die zijn geloof ik 15 euro per stuk
Heb 'm van de aldi! Super matrasje met een wasbare hoes. En niet duur! Eens in de zoveel tijd hebben ze hem geloof ik samen met ander babyspul.
Dankje wel voor de tip. Ik ga komende tijd even letten op de aanbiedingen. Tijdje terug ook 20% op alle matrassen van Prenetal. Heb nog even, dat is het fijne om rustig te zoeken in de foldertjes.
Wij hebben een matrasje van de leen bakker. Prima matras en nog hypoallergeen ook. aerosleep vind ik echt onzin. Kost vooral veel geld en de voordelen zijn niet bewezen. Ook kan je kindje zichzelf minder goed warm houden door zo'n matras en zijn kruiken weer niet handig want als die evt gaan lekken kan je kindje zich verbranden omdat het vocht erin blijft liggen en niet opgenomen word. Niet echt een ideale combi dus.
Wij hebben een pocketvering matrasje. Als je nu niet investeert ineen goed matras kan dat al gevolgen hebben voor je kindje zijn haar rug als ze straks een jaar geweest zijn en ze wat gewicht hebben. Wij hebben hem voor 130,- bij babydump gekocht met korting maar zag dat ze dezelfde soort bij ikea hadden voor 60! Als we voor onze zoon z'n nieuwe bed een matras nodig zijn ga ik dus ook naar ikea
Aerosleep werd bij ons juist afgeraden, erg duur en niet nodig. Wij hebben bij de Babydump het koudschuimmatras genomen (twv 90), kregen we gratis bij de babykamer en kinderwagen.
Hier een matrasje van Ikea. Nog geen ervaring mee.. Aerosleep werd afgeraden door de kraam, er zijn zelfs kraamhulpen die er niet mee willen werken. Als de kruik gaat lekken, loopt het hete water in de matras en verbrand het kindje. Laatst zei iemand, heel mooi: 'Er is maar 1 iemand die goed slaapt door de aerosleep matras, en dat is de bedenker'. Vind het trouwens wel 'slecht' dat de grotere babywinkels het nog steeds als de beste matras verkopen...
Ik dacht eigenlijk dat het vocht er juist intrekt? Ik heb tweedehands een zgan aerosleep topper. Niet vanwege de zogenaamde bescherming tegen wiegendood, maar juist vanwege de bescherming van het matrasje.
Klopt dat vocht van een eventuele lekkende kruik juist wegtrekt bij aerosleep. Dat is juist veiliger. Verder is de aerosleep ideaal met spugen. Dat gebeurde hier nogal met een refluxbaby. Onder de aerosleep ligt hier een ikea matras