Zelfde kraamverzorgster?

Discussion in 'Kraamtijd' started by Soekie, Nov 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Oww, het lijkt mij echt super om dezelfde kraamverzorgster te krijgen. Ik heb het zelfs als wens opgegeven op mijn aanmeldingsformulier. Nu dus maar duimen dat het ook echt kan. Zal het straks bij de intake nog eens vragen :)

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik had het ook aangegeven, helaas niet gelukt en kreeg ik een ander. En helaas ook meteen een waar ik absoluut niet tevreden over was en waar ik naderhand een klacht over heb ingediend.

3. p1982

p1982 Niet meer actief

heb het aangegeven met de intake maar ze kon het niet noteren, moet het doorgeven als de kleine geboren isen dan kijken ze of ze beschikbaar is

4. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    1,886
    0
    0
    Ons kraamhulp had toen destijds aangegeven dat ze graag bij de 2e weer wauw komen kramen.
    Of dit ook gaat lukken ik hoop het.

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier idem en vond het toch wel prettig: Toch weer iemand die andere foefjes en dingetjes had die we nog niet geleerd hadden. De klik was er bij de oudste wat meer, maar ik vond de kraam bij de jongste toch zeker ook erg prettig.

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik had het tijdens de kraamweek al besproken met de kraamverzorgster aangezien er een enorme klik was. Heb toen haar prive e-mail adres gekregen zo van: als je weer zwanger bent, mail me maar....

Toen ik zwanger bleek van de 2e, haar gemaild. Zij heeft toen op het werk aangegeven dat ze een voorkeur had en ik heb het ook aangegeven toen ik intake van kraamzorg had....

Zij komt 100% zeker weer bij mij kramen....

Heb er nu al zin in!!!

Dus ja, je kan het aangeven!

7. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Zooooooo jammer, mijn kraamverzorgster is gestopt met werken :(. Bah, ik had me er zo op verheugd. Nu maar afwachten wie we krijgen...

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Hier helaas ook niet dezelfde kraam. De eerste is inmiddels met pensioen. Maar gelukkig bleek de 2e een jonge versie van de eerste. Een stukje vlotter en moderner, maar wel van het type: niet lullen maar poetsen ;)

9. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Ik wil juist niet degene die ik bij mijn eerste had. De hele dag door zat ze maar in het boekje te schrijven, met allerlei gekleurde pennen. Mijn moeder maakte notabene nog lunch voor haar klaar!
    IK ga het straks ook aangeven dat ik haar absoluut niet wil. Misschien een beetje lullig, maar zie het niet zitten als ze straks hier weer voor de deur zou staan.

10. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

Apr 25, 2010
    2,998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik wil zeker wel dezelfde, als de echo morgen goed is ga ik gelijk bellen voor kraamzorg en dan vraag ik haar weer!

11. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Bij ons buro kon je je voorkeur opgeven en mocht de hulp vrij zijn op het moment dat jij haar nodig hebt dan word ze ingezet anders niet..
    Ze kunnen het niet vooruit plannen en vastleggen werd er bij ons buro gezegd he ;)

12. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hier konden we het idd opgeven maar als ze bij een ander gezin gestart zijn, komt er een ander. Bij nr 2 kregen we dus helaas een ander bij die was ook zooooooo leuk! Bij nr 3 dacht ik, nou dat geven we maar niet op de kans is zo klein. Kwam er een kraamhulp die na 2 dagen weg ging omdat haar dagen er op zaten en raad eens..... Ze werd afgelost door kraamhulp van nr 2 heel leuk!!

Share This Page