welk naam vinden jullie het beste passen bij Sem ? Sem en Lenn Sem en Luc Sem en raf Sem en Finn Sem en Mitch Sem en Tygo En van meiden namen ? Sem en britt sem en Lynn Sem en Isa Sem en Lara Sem en Alicia sem en chayenna sem en shanaya sem en jesney sem en noa
Pfff, wat een keuze! Mag je er ook meerdere kiezen..? hihi! Jongen: Sem en Luc Sem en Finn Meisje: Sem en Lynn Sem en Isa Sem en Noa
Jongen: Sem en Luc! Meisje: Sem en Noa Sem en Isa Sem en Lynn Sem en Britt Deze stonden bij mij ook allemaal in mijn lijstje! (incl. Sem!)
Luc/Tygo en Isa. Mooie namen! Ik vind vooral de wat langere meisjesnaam niet bij Sem passen (en Shanaya zou ik schrijven als Shania) en Sem en Lenn vind ik qua klank té veel op elkaar lijken.
Van de jongensnamen vind ik het leukst Sem en Finn/Sem en Tygo en van de meisjesnamen Sem en Lynn/Sem en Noa!!
Sem en Lenn lijkt te veel op elkaar, maar wel leuke namen Sem en Luc Sem en Finn Wat vind je van Sem en Tom, mijn zoontje heet Sem en ik vind Tom er leuk bij (ben alleen nog niet zwanger van een tweede). Sem en britt sem en Lynn Sem en Isa Sem en Lara sem en noa Zelf vind ik Sem en Noor erg leuk.