Halloo! Sinds deze week weet ik dat er een prachtig mooie meid in mijn buik groeit! Liv stond lang bij mij op nr 1 maar sinds ik zwanger ben voel ik dat die naam niet past, ben dus nu verder op zoek en enthousiast geworden over Lexie! Hoor graag wat jullie van deze naam vinden thanks!
Vind hem wel leuk! Al zou ik zelf eerder kiezen voor een langere naam en zelf verkleinen tot Lexi(e). Dan kan ze zichzelf later ook bij haar officiële naam laten noemen, omdat Lexi(e) toch een beetje een verkleinnaam lijkt. Doel dus bijv. op Alexis, Alexandra, Alexia (ok erg koninklijk misschien). Maar Lexi(e) vind ik lief en toch ook stoer.
Thanks Abri! Hmm ik zag wel een volwassen Lexie wel voor me, vind het idd belangrijk dat ze wel heel haar leven plezier heeft van haar naam. Ik neem het mee Lief en stoer! Precies mijn bedoeling, dat is fijn
Ohhwww xxbloesem, je maakt een punt! Is dat ook iets bekends? (ik weet het niet hoor) of bedoel je gewoon dat het wel heel makkelijk rijmt op sexy (klopt..)
Ik las in een ander topic dat je vriend de naam Toulouze had genoemd. Die vind ik (net als Lexi) niet zo leuk maar misschien Louïse of Elize? Hebben een beetje dezelfde eindklank als Toulouze. Elize was ons nummer 1 naam als deze baby weer een meisje was geweest.
Vind ik beiden niet zo leuk maar bedankt dat je mee denkt! We vinden een aparte naam wel leuk om te doen, iig eentje die niet vaak voor komt. Toulouze was voor mij afgevallen omdat ik dat te veel associeer met de stad en ik denk dat ons kindje dan altijd gedoe zal krijgen over die naam.. Dat wil ik niet
Ik heb de naam ook op mijn lijstje gehad. Vind de naam dus leuk! Uiteindelijk hebben wij voor een andere naam gekozen, omdat ik dat sexy Lexi niet uit mijn hoofd kon krijgen...
Toen ik zwanger was heb ik ook naar deze naam gekeken en ik vond het ook een leuke naam. Maar net als Maviju bleef ik maar aan sexy Lexie denken. Dus snel van mijn lijstje geschrapt. Liv was ook mijn nummer 1 trouwens maar paste niet bij de achternaam. Ik zie bij Lexie een blonde krullenkop voor me. Een lieve, stoere, goedlachse meid en een tikkeltje ondeugend.
Leuk Hannah!! wat vind jij dan van het Sexy Lexie argument en of het wel een geschikte naam is voor een volwassen vrouw?
IK OOOOK JUST US! dat maakt me ook alleen maar enthousiaster hahah Maar sexy lexy... Stoort me tot nu toe niet zo maar ga er zeker over na denken wat dat doet.
het stoort mij helemaal niet! natuurlijk heb ik er wel aan gedacht maar ik denk niet dat het heel erg storend zal zijn.. Ik word heel vrolijk van de naam en als ik hierna nog een dochter zou mogen krijgen word het voor mij toch echt lexie! van de eerste 2 dochters heeft me man het grotendeels verzonnen omdat ik heel graag een jongens naam wilde verzinnen hihi Maar ben nu zwanger van onze 2 dochter
Dan zeg ik: doen! Mijn vriend was het er ook niet helemaal mee eens. Miss als hij ook enthousiast was dan had ik er ook wel anders over gedacht. En ja als dat het enige is wat er op rijmt.. ik heb wel ergere dingen gehoord. Maar denk je dat het een blonde krullenkop wordt? Ik denk dat onze kleine meid dat wel krijgt namelijk. Vandaar dat ik de naam ook leuk vond.
Nou blond zeker en we hebben beide flinke slag in het haar dus niet echte krullen met iig een levendige bos verwacht ik Vooral dat het een stoere naam is maar toch lief spreekt me aan!
Ik vind het een leuke, stoere naam voor een meisje. Sexy Lexi(e), tja... Dat bedacht ik me inderdaad ook. Denk toch dat de naam daarom hier wel af valt, ondanks dat ik het een leuke naam vind.
Super naam!! Zou voor mij zeker een goede optie zijn geweest als mijn dochter niet ook al een naam heeft met de ie klank op het eind. Word dan een beetje knabbel en babbel voor mijn gevoel hahaha. Ik zeg doen!!
Ik had ook Liv maar past niet bij de achternaam Emma (afgevallen omdat de naam vergeven was) Elin (afgevallen omdat ik maar aan Alien bleef denken) Lotte (afgekeurd door man) Uiteindelijk werd het Julia bij ons. Nog steeds blij mee