Leuk. Stond vorige keer hier op de lijst in de top 3. Toen onze zoon geboren was toch voor een andere naam gegaan.
Leuke naam wel. Voor mij persoonlijk de associatie met een vroegere hond, dus dat is dan weer minder. Maar ik vind de naam op zich best wel leuk.
Oooooh dit is echt mijn guilty pleasure naam, ik vind 'm zo ontzettend leuk! Was er al maanden over aan het twijfelen, nou bleek dat niet nodig omdat we een meisje krijgen. Maar ik zeg doen!!
Middelmatig. Doet me nog altijd denken aan Odie, die hond van Garfield. Verder wel een heel stuk beter dan die veelvoorkomende namen als Mees, Daan etc.
Ik vind het een beetje een vrouwelijke klank hebben, maar ik heb de naam überhaupt nog nooit gehoord. Kan er wel aan wennen denk ik
Bedankt voor jullie reacties. En merendeel zegt leuk, top! wij vinden hem zelf ook erg leuk. Misschien wel met een tweede naam er tussen want mijn vriend zijn achternaam begint met een D, of zou dat niet raar lijken?
Hele leuke naam. Zie het nut van de tweede naam niet zo maar als je dat leuk vindt dan zeker doen Odin vind ik echt heel krachtig. Was het niet een Noorse god ofzo?
Ja klopt een Noorse God! Ben gek op Noorse namen. Vind Thor ook heel vet maar vriend iets minder. Nou ik vind 1 naam eigenlijk ook het beste maar vroeg me gewoon af of dat niet raar lijkt omdat er in Odin ook een d zit ofzo..
Mooie naam. Ik zou alleen zelf niet zo snel voor een mythologische/godennaam gaan, omdat ik bang ben dat het een beetje dikdoenerig overkomt.
Die vat ik niet.. Odin Dijkgraaf Odin de Wit Odin Diekstra Kan toch allemaal prima!?! Vanwaar dan dat idee van die tweede naam doordat de achternaam met een D begint?
Ik ken iemand die haar zoon ook onlangs zo genoemd heeft. Odin is het groente/fruit pakket bij de bio winkel en het is een bordspel. Dus tja