Goedemiddag, Nog een paar weken te gaan en 4 jongensnamen over: Jesse, Robin, Tim, Kyan/Kian. Ben heel benieuwd naar jullie mening.
Jesse hoor je nu veel Robin en Tim zijn gewoon leuke namen niks mis mee. Kyan vind ik het leukste. En dan inderdaad met een y niet met een i
Jesse. Tim vind ik zeurderig klinken, Robin vond ik leuk tot ie unisex werd en Kyan is absoluut niet mijn smaak.
1. Tim 2. Jesse 3. Robin 4. Kian Tim vind ik erg leuk, lekker vlot. Jesse vind ik ook leuk, maar hoor ik erg veel. Robin vind ik wat saai en Kian/Kyan komt op mij een beetje 'achterbuurterig' over.
Jesse en Robin erg leuk! Tim vind ik wel ok, maar niet super. Kian/Kyan vind ik zoals iemand anders ook al zei ietwat 'achterbuurterig' klinken. Bovendien als je het met een y schrijft kan er spraakverwarring zijn en moet je kind denk ik altijd zeggen: "Ik heet Kyan, met een Y".
Bedankt voor de reacties.... Leuk om te zien dat Kyan en Tim het erg goed doen. We zoeken een krachtige jongensnaam en ik denk dat Kyan of Tim het meest krachtig zijn. Robin en Jesse leuk, maar wellicht een beetje soft. In ieder geval weer 2 van het lijstje, Thanks!