Meisjesnamen vind ik een stuk makkelijker dan jongensnamen. Dus ook voor een eventuele 2e dochter hebben we de naam al vrij probleemloos klaar. Ik heb lang zitten dubben, maar ga nu toch voor Reda. Jos(-ry) voor zo'n exotische boy vind ik toch ook niks. Zei dat tegen mijn man, en die bleek ook helemaal voor Reda te gaan. Ilias/Elias is inderdaad ook erg mooi, maar al bezet. Aaron, Adam, Ismael, Kenan, Danyal, Reza en Aydin stonden ook op mijn lijstje (met nog een heleboel andere) maar heeft mijn man een dikke streep doorheen gezet. Maar goed, we zijn er nu wel uit. 37,5 week zwanger, dus het werd wel eens tijd. Bij mijn eerste zwangerschap was ik op dit moment al bevallen! Iedereen ontzettend bedankt voor het meedenken! Ben nu bezig met de geboortekaartjes, en heb hele leuke multi-culti- en ridderkaartjes gezien! Dus, dat wordt nu het volgende project.
wat een moeilik keus, maar als ik tussen deze namen zal oete kiezen kies ik voor jushra schreef het verkeerd, maar vond ik eiegnlijk ook wel leuk. jusry. Ik zal er wel een H bijdoen