Julia had het ook! Tweedehands gekregen, dus het "bestond" al jaren geleden! Ik heb er alleen geen foto van.
Hier alleen het mutsje, het jasje had ik ook erbij gekregen maar vond ik niet zo leuk , zo standaard, iedereen heeft het... Alleen dit was het enige mutsje wat een beetje goed paste (was de eerste dag), de volgende dag heb ik mams naar de stad gestuurd voor een ander mutsje.
Wat superleuk om te zien Al die meisjes in dit pakje Ik heb het ook gekregen maar ik vond het erg leuk
wat grappig zeg! erg schattig pakje is het. heb er wel een die er veel op lijkt, maar niet dezelfde..
Hihihi, wat leuk zeg! Ik kan nog geen foto plaatsen, mijn kleine meid is er nog niet, maar het truitje ligt al klaar! Ik wist niet dat er ook een broekje en een mutsje van was, die moet ik nog maar even gaan scoren!
K heeft het hem ook gehad, wij vonden hem niet geweldig . Kregen van iemand anders het mutsje erbij. Ze heeft het niet lang aangehad .
Wow, even terugzoeken hoor! Zoey heeft het omslagvestje gehad. Dit was tijdens haar eerste echte schaterlach (toen al een echt boevenkoppie)
Ons meisje had ook het shirt/vestje ervan gekregen. Hier een foto ervan, in de box. Hadden maat 50/56 maar voor 50 viel het toch wel heel erg groot. Ze was hier ong 2,5 maanden oud. Bekijk bijlage 89817
Wat ontzettend grappig topic!! Ik denk bijna dat ik de enige ben die hem gewoon helemaal niet heeft. Heb er onlangs wel bij staan kijken, maar hij gaat maar tot maat 62 volgens mij. Ik moet gelijk denken aan het ziekenhuis, toen ze me vroegen wat de baby als eerste aan moest. Dit pakje hebben ze daar dagelijks wel in hun handen, als ik deze foto's mag geloven
haha... heb het ook gekocht. Wel pas na de geboorte als eerste roze shirtje. Ik wist namelijk niet dat mijn meisje een meisje was. Nog geen foto kunnen vinden waar ze het ook aan heeft.
Toen ik dit topic opende wist ik wel dat er veel moeders waren die dit pakje hadden gekocht, maar zo veel Erg leuk om te zien
ik had in boterhamzakjes allerlei setjes samengesteld en toen we naar de OK gingen een wit pakje en deze mee voor het geval t een jongen zou zijn
Whaha echt een super topic!! ik wist idd ook dat veel babymeisjes deze kleertjes hebben/hadden.. maar zooo veel... had ik niet verwacht