Hoi, Ik heb onlangs een bestelling gedaan bij h&m met 25% korting op 1 artikel. De site geeft deze korting vanzelf op een duurste artikel, maar nu wil ik net dat artikel niet houden. Kan ik dan zelf de 25%korting van een ander artikel aftrekken???? Heb geen zin in gezeur ofzo, maar 10,= 'zomaar weggooien' vind ik ook weer zonde! Iemand hier ervaring mee? Thanks, twijfelkont
maar die 10 euro was van dat artikel lijkt me? De bestelling is al geweest en je geeft dit nu terug, denk niet dat je dit kan gaan verrekenen..
10,= was maar een fictief getal, dat is de 25% korting bij een artikel van 40 euro. ik heb niet aangegeven op welk artikel ik de korting wilde, bepaald de site zelf, terwijl er bij de kortingscode staat ; 25% korting op een artikel naar keuze........... (beetje moeilijk uitleggen zo, maar hopelijk snapt iemand 'm!)
Ja ik snap het wel, maar omdat je zo specifiek zei van 10 euro weggooien. Maar ik neem aan dat je de bestelling al in huis hebt?
Ja, ervaring mee... Je kunt helaas de korting niet gebruiken voor een ander artikel die je wel houdt.
Dat vind ik ook altijd zo irritant! Misschien wil ik namelijk wel korting op een ander artikel. Helaas kun je het niet zelf bepalen.
eeeh, dat kan echt wel!! doe ik ook altijd! als ik het duurste terugstuur, dan bereken ik de 25% op het daarna duurste artikel dat ik wel houd, nooit problemen mee gehad, dus gewoon doen!
waarom zou je korting willen op een ander artikel dan de duurst? en als je die terugstuurt, gewoon de op daarna duurste, niks aan de hand
@babebabe; zo bedoelde ik dat inderdaad! nou als t bij jou nooit problemen opleverde ga ik t ook proberen denk ik! thanks alvast iemand anders nog ervaringen?
Ik heb dit ook een keer gehad en heb toen even met de klantenservice gebeld. Het was geen probleem en de korting werd toen van een ander artikel afgetrokken.